fireflies - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu fireflies - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

fireflies

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

10 Februari 2010 | Verenigde Staten, Arkansas

Het is al weer een tijdje geleden dat ik echt heb geupdate, sorry!! Normaal gesproken probeer ik elke dag in mijn 'journal' te schrijven, maar na mijn operatie heb ik dat niet meer zo goed gedaan, dus ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb gedaan ^^

MAAR EVEN TUSSENDOOR IK BEN HIER VANDAAG PRECIES 6 MAANDEN
- 6 MAANDEN DAT IK JULLIE ALLEMAAL NIET HEB GEZIEN!! Maar ik kom snel terug hoor, don't worry ^^

Ben niet heel veel naar school geweest afgelopen maand. Vaak was mijn knie na school heel erg opgezwollen, en de fysio maakte zich daar best wel zorgen om, dus werd ik bijvoorbeeld 2 of 3 uurtjes uit school gehaald om mijn knie hoog te leggen en te koelen.
Voor de rest veel vrije dag gehad. 18 jan. was Martin Luther King Birthday, dus VRIJ! 29 jan. hadden we sneeuwvrij! En nu deze week ben ik ook nog niet naar school geweest. We zitten ondertussen al op 6 vrije sneeuwdagen.
IK VIND HET NIET ERG ^^. De seniors vinden het niet erg, maar de rest van de school wel, want zij moeten de sneeuwdagen inhalen. Dat betekent dus tot nu toe al meer dan een week extra school. Ik ben ergens midden mei klaar met school. Maar de rest van de school zou eigenlijk tot 2 juni school hebben maar daar komen dus nog eens 6 dagen bovenop. Ze waren er in het nieuws al over aan het praten om SPRING BREAK TE SKIPPEN!? Hoe durven ze? Want dat is de enige vakantie tot de zomervakantie (jullie hebben er nog 2). Voor de rest maandag ook al weer geen school ^^, want het is PRESIDENTS DAY. Ik hou van dit land, haha!

Vrijdag 22 januari was een surprise party voor Christian, was wel tof. Sarah had soort van alles geregeld, en hij was heel erg SURPRISED!! Ik ben niet lang gebleven, want mijn knie deed veel pijn, want had die dag een drukke dag gehad. School, koken, Robin & Randy's, surprise party. En ik was het toen nog niet echt gewend om zo veel op mijn (nieuwe) knie te staan ^^
Trouwens Cindy was er die dag achter gekomen dat Sarah rookte, nou ja Sarah heeft zich er uit kunnen praten, dat dit de eerste keer was en dat ze gewoon heel erg gestresst was, haha! En Cindy geloofde het..

Eigenlijk was het 1 februari ook senior skip day, wat inhoud dat de 'alle' seniors skippen. Ik had wel gehoord dat het die dag zou zijn, maar ik had geen idee of het door zou gaan, dus braaf als ik ben ben ik gewoon naar school geweest. Nou ja lang niet alle seniors hadden geskipd, maar toch wel veel. We zitten met iets van 20 mensen in onze scheikunde klas, en er waren er 9. Mr Johnson (scheikunde leraar) was zacht gezegd NIET blij! Haha. Hij gaat deze 3 sneeuw dagen ook NIET leuk vinden, want we hebben best een druk programma voor scheikunde.
We moeten trouwens voor scheikunde een les voorbereiden =|. Nou ik vind het al helemaal leuk (not) want ik hou niet van presenteren in nederlands ^^ en al HELEMAAL NIET van presenteren in het engels. Nou ja opzich is mijn scheikunde klas wel chill. Maar toen ik een andere keer een som op het bord moest maken kreeg ik al allemaal vragen naar mijn hoofd geslingerd, waarom lijkt jou 9 op een g en waarom schrijf jij een punt ipv een komma, en schrijft iedereen in nederland zoals jij? Eeuhm i don't know?!

Voor de rest nog naar heel veel films geweest ondertussen
- it's complicated (aanrader)
- alvin and the chipmunks (schattig XD)
- sherlock holmes (= ok)
- dear john (heerlijke cry film =), maar niemand kan zo erg zijn als Cindy!!)

Afgelopen zondag was super bowl 44. Super bowl is een wedstrijd van een wedstrijd tussen 2 staten. Het waren de saints tegen de colts! En ik was voor de colts (want zij waren blauw XD) maar de saints hadden gewonnen.
Ik ga even een mooie beschrijving van het internet halen

Super Bowl XLIV was an American football game pitting the American Football Conference (AFC) champion Indianapolis Colts against the National Football Conference (NFC) champion New Orleans Saints to decide the National Football League (NFL) champion for the 2009 season. The New Orleans Saints defeated the Indianapolis Colts by a score of 31–17, earning their first Super Bowl win. Saints' quarterback Drew Brees, who completed 32 of 39 passes for 288 yards and two touchdowns, was named the Super Bowl MVP.[7] His 32 completions tied a Super Bowl record set by Tom Brady in Super Bowl XXXVIII.

Nou ja mijn gastmoeder (en ik eigenlijk ook) houden niet zo heel veel van football. Maar daar hadden ze wat opgevonden, namelijk nieuwe reclames maken, die heel grappig zijn. Nou ja mijn gastmoeder kijkt de wedstrijd dus voor de commercials. Super grappig, en ze is niet de enige AT ALL. Heel veel mensen kijken de wedstrijd voor de commercials. En ze had gelijk ze waren leuk.

Ik zal het nog even over mijn knie hebben! Het is morgen al weer 5 weken geleden dat ik mijn operatie heb gehad.
Het gaat opzich best wel goed, en het herstel is wel tough, maar ik ben al wel blij dat ik mijn operatie heb laten doen. Vooral de eerste dagen na de operatie dacht ik, shit wat doe ik mezelf aan, maar ik loop ondertussen al weer (redelijk) normaal en het is erg leuk als een oefening beter gaat of als ik iets kan wat ik eerst niet kon. Heb niet meer veel pijn, ook al koa gisteren tegen mijn knie aan jumpte en nou ja toen overstrekte die een beetje, that hurted REAL BAD!! Ik ga naar school nog altijd wel met kruk en brace. Ik ga zo naar fysiotherapie en ik hoop dat hij dan gaat zeggen dat ik morgen mijn kruk niet mee hoef te nemen (ja ik ga er vanuit dat ik morgen weer naar school ga XD). Draag mijn brace wel gewoon buitens huis. Nou ja mijn brace is al mijn beste vriend geworden, dus dat vind ik niet zo erg. Voelt gewoon vertrouwd als ik hem om heb, en het voordeel is mijn knie kan niet worden overstrekt als ik mijn brace draag. En mocht ik vallen dan geeft het toch wel wat bescherming. Ik kan er redelijk normaal mee lopen dus dat is ook fijn. En het geeft me een goed excuus om in een trainingsbroek naar school te gaan ^^. Zo wie zo is dat hier heel normaal, maar ik vind het nog altijd wel een beetje raar, maar nu heb ik dus een goed excuus.
Voor de rest gaan de oefeningen goed, de zwellig is minder (slaap nog wel altijd met ijs en kussens onder mijn knie) knie krijgt weer vorm, spier massa komt terug, dus IK ben tevreden. Kon mijn knie vorige week 130 graden buigen, en moet dat kunnen voor morgen. Doordat mijn knie best wel stijf is vandaag (ik denk dat het door KOA komt) denk ik niet dat ik de 130 vandaag ga halen, maar goed, de fysio weet dat ik het kan ^^.
De fysio belde net of ik om 4.00 kan komen, ok, no problem. Maar dan ga ik nu deze blog posten

Trouwens mijn ouders komen hier nog op bezoek =)
16 mei, dan blijven ze hier tot 24 mei en dan ga ik met ze mee naar NEW YORK CITY =) voor een paar daagjes. Daarna ga ik weer terug naar Sherwood voor een paar dagen!
In de tijd dat ze hier komen zijn er allemaal leuke dingetjes
- 20 mei MIJN 18E VERJAARDAG
- 22 mei GRADUATION
- 23 mei CINDY HAAR VERJAARDAG

http://www.youtube.com/watch?v=Aqz47TtMTyk (Ik moet altijd aan dit liedje denken als ik aan new york denk XD)

Nu ik het over mijn 18e verjaardag heb, Sarah word vrijdag 18 =)! Dus dan gaan we bij old chicago eten met haar vrienden en familie. Ik heb een hele toffe verjaardag kaart voor haar gekocht met
HAPPY BIRTHDAY
& THANKS FOR BEING MY SISTER
(like you had a choice, right)

& als laatste wat de titel met mijn reisverslag te maken heeft? Eigenlijk niks, maar dat liedje was toevallig op de tv en ik kon geen goede titel verzinnen ;).

Lots of Love
Anna.

  • 10 Februari 2010 - 21:49

    Anna:

    Ennn omdat FireFlies gewoon een keikoel nummer is? :D

    Wat leuk om weer eens wat van je te horen, wel kut van je knie!
    Ijsvrij, chill! Dat wil ik ook nog ooit XD
    xx En heel veel knuffels!

  • 11 Februari 2010 - 07:48

    Janny:

    Hallo Anna,
    Met de HOP-pers hebben we plat gelegen van het lachen bij It's complicated. Idd echt een aanrader voor iedereen.
    Btw ik kan de link naar het filmpje op Youtube niet openen.
    Ben wel heel benieuwd naar het filmpje.
    Lots of love back

  • 11 Februari 2010 - 11:26

    Jessica:

    heey annaa,

    je bent er maar druk mee! en stomme koa dat ze tegen je knie aan jumpte! ik vind het niet kunnen hoor!

    wel super leuk voor je dat het steeds beter gaat met je knie. ik hoop dat je snel weer helemaal normaal kunt lopen.

    hihi best wel grappig dat je naar de tv gat kijken voor de reclame´s. in nederland deed jij wel eens de tv uit als er reclame op de tv was.

    super leuk dat je zoveel dagen vrij hebt! is altijd mooi mee genomen om een dag lekker thuis te zijn en al helemaal als jij die dag niet hoeft in te halen en iemand anders wel! :P

    je hebt trouwens allemaal leuke dingen op de planning staan! en zo leuk dat je naar new york gaat!! je moet echt foto's maken!!! en alles vertellen want lijkt me echt zooo super vet leuk!!!!! en wanneer kom je dan eigenlijk weer naar nederland?

    nou kip nog heeeel veel plezier gewenst in amerika en sterkte met je knie!

    liefs Xx jessica

  • 11 Februari 2010 - 16:05

    Anne:

    idd, fireflies is gewoon een geweldig nummer! =)

    mooi dat het al wat beter gaat met je knietje : )

    IJSVRIJJJ!! meeen, dat hebben we hier niet heur, ligt alweeeer sneeuw -_-' k ben t echt zat...

    mrja, ik ga binnekort je briefske weer beantwoorden(ik ben btw doorgegaan met school, ik was vaag en behoorlijk in de war toen ik de brief schreef ;) ) en dan hoor je weer van me.

    don't forget! zaterdag op skype komen! =)

    superveelplezier verder nog en we spreken zaterdag!

    xxxx

  • 11 Februari 2010 - 16:07

    Anne:

    reactie 2 van mij:

    NEW YORK!! WHAAA!!! MAG IK ME? MAG IK MEE?

    IK BEN JALOERS!! IK WIL OOK NAAR NEW YORK!!! sowieso naar Amerika, maakt niet uit waar, MAAR OOK NAAR NEW YORK!!

    0: )

    xxxx

  • 11 Februari 2010 - 23:04

    Anne:

    Ja andere Anne, die eerste reactie kwam dus ook van mij dus niet Anna maar Anne (om het evrhaal nog ingewikkelder te maken...)

    idd Plomp, ik heb het ook gehad met die sneeuw! Jij nog niet zo te horen Anna? :D
    En idd zaterdag skypeeeen!

    Dag

  • 16 Februari 2010 - 13:34

    Lonneke:

    Zo..ff een 2 tussenuurtjes van school, mooi ff tijd om jouw blog te lezen! ^^

    Super dat het zo goed gaat met je knie!!:D HOelang duurt het ongeveer tot alles weer helemaal is zoals het hoort te zijn??

    En naar New York!!! Uber vet!!!:D

    Weetje..ik had trouwens een droom over jou vanacht! xD Ik zag je ineens bij ons op school lopen, bleek dat je weer terug was uit Amerika (geen idee wat je dan bij ons op school doet maar ach)..dus ging ik je ff heel enthousiast verwelkomen!:P Oke, vage droom! Maar het is echt een mericale dat ik het me kan herinneren..dus ik vond het wel grappig! xD

    Maargoed..ik jump weer op mn fietsje, nog ff voor het 6e uurtje wiskunde naar school!;)

    xx.

  • 16 Februari 2010 - 16:12

    Joanne:

    Hoi,
    ik had je blog al veel eerder gelezen maar nog geen reactie geplaatst :$
    - leuk om weer een blog te lezen ;)

    Haha grappig :D dat die reclames zo leuk zijn

    En zit je alweer op 130 graden? (:

    En was de verjaardag van Sarah leuk? :)

    xx (l)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 32576

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: