Prom voorbereidingen =) - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu Prom voorbereidingen =) - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

Prom voorbereidingen =)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

07 April 2010 | Verenigde Staten, Arkansas

Ik schrijf al weer veel te snel een blog, maar ik moest het nieuws even met jullie delen =).

Vandaag niet naar school geweest want ik moest bij de dokter zijn om 9.00 am. Nou daar precies om 9.00, ik moest eerst een test doen. Cindy moest even wat ophalen dus die ging er even vandoor en toen kon ik de test niet doen want ze hadden geen approval.. Zucht. Dus toen gewacht tot Cindy terug kwam, en die test gedaan, en mijn dokter was heel erg tevreden =)! Mijn rechterknie is bijna even sterk als mijn linkerknie dus dat is goed =)! Daarna had ik om 10.10 am een afspraak bij mijn dokter. Nou ja hij is erg LANGZAAM, waardoor ik hem pas zag rond 11.10. Nou ja hij ging nog even over de test praten, ik had mijn vragen gesteld en hij zei dat ik een brace nodig had. Ok, ik vind het goed.
Dus wij maken een nieuwe afspraak voor over 6 weken en gaan naar een andere plaats in de dokterspraktijk en gaan daar weer WACHTEN voor de brace. Nou ja ik had geen idee wat ik precies moest verwachten maat mijn fysio had verteld dat ze dat soort braces hebben tussen de $300 en $16000 =|. Nou ja ik had verwacht dat ze me de goedkoopste geven natuurlijk. Maar ik zou er een krijgen van $1000. Nou ja op een gegeven moment word ik zo geroepen voor een brace, dus ik word in een kamertje gebracht en de mevrouw zei, ja wacht hier maar even, ben zo terug. 15 min later is ze terug, en zegt ze dat ze niet het goede nummer heeft van de verzekering. Dus ik bel mijn ouders, krijg het goede nummer, en zei gaat opnieuw bellen. Cindy en ik hadden HONGER, dus wij gingen ondertussen even eten! Nou ja toen werd Cindy weer door die mevrouw gebeld dat mijn verzekering het niet wilde betalen =|, of ik het zelf wilde betalen? EEEUHM NEEE?! Dus ik vraag aan Cindy of ze mijn amerikaanse verzekering ook hadden gebeld, maar dat hadden ze niet, dus gingen ze die bellen. Toen hadden ze allemaal informatie nodig, die we dachten thuis te hebben, dus zou ik de brace vandaag niet kunnen krijgen =(! Of ik moest het zelf betalen!
In elk geval, ik ging even op het kaartje kijken waar informatie over mij opstaat, die je ALTIJD bij je moet hebben, dus ik had hem heel goed bij me en daar stond mijn polisnummer van de verzekering op. Ondertussen waren we Prom dressen aan het kijken, IEDEREEN had mij omgepraat om naar PROM te gaan! Dus ik dacht ok, als ik een leuke jurk kan vinden ga ik! Maar toen belde Cindy dus weer naar die mevrouw en na iets van 2 uur kregen we een telefoontje terug dat de amerikaanse verzekering het wilde betalen
I LOVE THEM!!!!
Dus toen was ik heel erg blij, want en mijn verzekering wilde betalen, en ik had een PROM DRESS GEVONDEN, en ik had leuke schoenen voor er bij gevonden en ik had oorbellen en een ketting!! En het is allemaal echt super tof!
Nou ja dus wij weer terug naar het ziekenhuis, en ik krijg les over hoe ik mijn brace moet gebruiken, nou ja nog heel ingewikkeld, en ik moet hem soort van de rest van mijn leven gebruiken, nu maar hopen dat ik niet NOG dikker word, want dan pas mijn brace niet meer, hahaha!
Nu regent het, en is het best wel warm enzo buiten dus ik zie het niet zo zitten om NU te gaan hardlopen, maar het plan is om mijn wekker deze morgen HEEL VROEG te zetten en dan wil ik gaan hardlopen! OMG IK HEB ER ZO VEEL ZIN IN! Het is gewoon een half jaar geleden dat ik normaal gesport heb, en nou ja ik kan wel een gat in de lucht springen (als ik mocht springen XD)

Nou ja dat moest ik even met jullie delen

Trouwens prom is vrijdag over een week! Ik ga proberen veel foto's te maken =)

i love you!!!
xxxxx Anna
(in heaven =))

  • 08 April 2010 - 06:44

    Janny:

    GREEEEEAAAAAT NEWS. Met wie ga je? Of mag je ook alleen?

    En heel veel succes met je nieuwe brace. En loop de eerste keer maar een klein rondje.

  • 08 April 2010 - 14:43

    Joanne:

    Super goed nieuws!!!!
    :D

    Hoe liep het vanochtend, moet echt super raar zijn geweest :o
    je hebt toch wel rustig aan gedaan? :P

    Ben je nu definitief ontslagen bij de fysio?

    Wel super leuk dat je naar prom gaat :) dat is zó amerikaans dat mag je niet missen!haha

    xxx!


  • 09 April 2010 - 16:32

    Anne:

    ghehe, idd wie is de gelukkige? *fluit*

    maar echt goed dat je t allemaal terug krijgt! :D ik spreek snel weer een keer met je. en k ga ook je brief beantwoorden ;)

    liefs! <3

  • 10 April 2010 - 14:10

    Jessica:

    wat heftig hee... bij de dokter en jou brace. wel super geluk dat hij voor je betaald wordt! wel een beetje duur anders!!

    heel goed van je dat je toch naar prom gaat! veeel plezier alvast! wel foto maken van hoe je er uit ziet heh!

    heeel veel plezier met hardlopen!!!

    Xx

  • 16 April 2010 - 21:57

    Janny:

    Heeeeeeeel veeeeeel plezier vanavond. Ben benieuwd naar je verhalen morgen

  • 17 April 2010 - 14:32

    Lonneke:

    Annaaaaa! :D

    Toff!! Super dat je toch naar prom gaat!! Na een jaar Amerika hoort dat er toch wel bij hoor! :P

    Ben heeel benieuwd hoe het geweest is?! :)

    Heb je mn brief trouwens al gekregen? =]

    Geniet het ff heeeel veel van je laatste maandjes Amerikaaa!!
    x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 32584

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: