summertime - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu summertime - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

summertime

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 April 2010 | Verenigde Staten, Arkansas

Hallo Lieve Iedereen,

Waarschijnlijk ben ik 16 juni al weer thuis. De vlucht is nog niet geboekt, maar dat heeft de organisatie mij tot nu toe doorgegeven. En ik heb net een mailtje terug gestuurd, en gezegd dat ik wil!! Ik kon het veranderen, maar dan moet er 214 euro worden bijbetaald. De organisatie betaald dan wel de helft. Opzich vind ik 16 juni wel een mooie datum, maar het is toch ook al best wel snel. De vlucht van 16 juni vertrekt om 6.00 s’ochtends =|. Dus dan moet ik rond 3.00 of 4.00 uur s’ochtends op het vliegveld zijn =| veeeeel te vroeg!!

En ik had Lisa ontmoet op mijn school op vrijdag de 19e! Was wel heel tof, ik had haar eerder ontmoet toen we een bijeenkomst hadden met alle PIE uitwisselingsstudenten. Nou ja zij woont in Louisianna, en haar gastmoeder moest naar Arkansas om iets te regelen met scholen volgens mij. Dus toen ging Lisa proberen om ook op mijn school langs te komen, EN DAT WAS GELUKT! Dus dat was wel heel tof, nou ja haar gastmoeder vond het niet zo leuk als wij Nederlands praatte, maar we mochten wel nederlands praten als zij niet in de buurt waren, haha, ok^^. Dus toen gingen we maar ergens anders Nederlands praten, was heel moeilijk voor ons beiden, hahaha! We konden geen nederlands meer.

Voor de rest in de springbreak ben ik naar Branson geweest. Springbreak begon zaterdag 21 maart. Ik ben dinsdag met Cindy en Sarah naar Branson geweest. Dat was heel erg leuk. We gingen dinsdag rond lunch weg en kwamen daar rond 4 uur aan, toen moest Sarah haar kleren gaan wassen in het hotel, haha, want Cindy had geen zin om later te vertrekken omdat Sarah haar kleren nog niet had gewassen. Daarna s’avonds zijn we gaan eten bij Joe’s Crab Shack. Nou ja zoals de naam als zegt KRAB. Blech! Nou ja alles wat je daar kon eten was krab! Haha, nou ja je kon er ook side dishes eten, dus toen had ik mijn eigen maaltijd daar maar mee samengesteld! En het was best wel lekker!
De volgende dag stond SHOPPEN op het programma. Nou je kunt echt HEEL goed shoppen in Branson dus dat hadden we dan ook DE HELE DAG gedaan. Eerst ontbeten in het hotel, en je kon zelf WAFELS maken, dat vind ik altijd zo leuk :D! Daarna dus gaan shoppen. Ik heb best veel gekocht 5 hempjes, 2 bloesjes en 3 shirtjes, maar Sarah heeft nog VEEL meer gekocht, haha! S’middags gingen we bij een sort nieuw italiaans restaurant eten. Hun pizza’s waren ZOOOO SUPER MEGA GOED!! Ze waren net 2 dagen open, en echt HEERLIJK ^^!! Nou ja daarna wou Cindy even een middagdutje doen en gingen Sarah en ik door shoppen. Daarna Cindy weer opgehaald en weer doorgeshopt met Cindy. Daarna in een steakhouse gegeten! Fijn weer VLEEES OF VISSS! Nou ja toen weer mijn eigen maaltijd samengesteld met sides haha! We kwamen er achter dat het de volgende dag ging regenen en dat er thunderstorms waren dus hadden we besloten op donderdag te vertrekken. Eigenlijk wilden we naar Silver Dollar City gaan, maar dat is natuurlijk GEEN FUN in de regen!

Laatste keer fysio gehad op woensdag 31 maart. De fysio zei wel, als er wat is, kun je altijd bellen (I am only one phone call away XD). Maar ik heb al best wel wat vertrouwen in mijn knie, want opzich voelt het best wel stevig aan.

Had die dinsdag ook een uur met de hond gewandeld, had wel 2 blaren er door gekregen, maar helemaal geen last gehad van mijn knie =) Dus daar was ik super blij mee! Eigenlijk wou ik heel stiekem natuurlijk rennen, maar ik heb me ingehouden, en ik dacht doe ook geen hardloopschoenen aan, haha!
Voor de rest nog een keer naar de dokter op woensdag 7 april. Waarschijnlijk (hopelijk) is dat ook de laatste keer dat ik mijn dokter zie!! En ik krijg dan waarschijnlijk ook een brace die word aangemeten voor rennen (mag waarschijnlijk nog geen andere sporten beoefenen), en ik moet een test doen, de fysio zei dat ik heel goed mijn best MOEST doen, want dat zou goed zijn voor zijn reputatieXD want mijn dokter vind hem volgens mij niet zo’n goede fysio, omdat ik vertelde dat mijn fysio mij na 6 weken al niet meer wou zien, en dat vond de dokter maar raar.

Voor de rest is Prom over 2 weken (16 April), maar ik denk niet dat ik ga (gaan jullie me dan vermoordenXD?) Want nou ja er gaan BIJNA GEEN seniors en ik heb nog geen jurk en ik heb er eigenlijk heel stiekem ook niet heel veel zin in. Voor de rest kost een mooie jurk rond de $350 en dan moet je ook nog je kaartje kopen $25, je nagels laten doen $25, je haar laten doen $25 etc. Cindy zei dat ze vorig jaar $500 had betaald voor Sarah. Dat zie ik nou ook nog net niet gebeuren XD

Voor de rest natuurlijk bijna Pasen. Vandaag lekker vrij vanwege goede vrijdag (maar dat hebben jullie ook). En dan zondag gaan we naar Les zijn familie. We gaan vandaag waarschijnlijk shoppen, en Cindy gaat voor mij en Sarah een ‘paas’jurkje kopen voor zondag. Super lief =)
Voor de rest nog maar iets van 30 dagen school! We hebben nog 6 weken en de laatste week is in ieder geval examens, en dan is ook nog ergens mijn officiele examen voor Scheikunde. Ik weet niet precies wanneer dat is, maar dan heb je geen school. Maar het examen zal wel iets van 3 uur duren. Net zoals in Nederland dus, maar ik weet niet precies hoe het hier zit met de andere examens, ik weet dat de leraren de andere examens zelf maken XD.

Weer is hier trouwens heel erg lekker! Woensdag hadden we buiten scheikunde gehad, dat was echt super grappig. Het weer was echt super lekker ik denk wel bijna 30 graden en we zaten in de zon, dus je raad het al, IK WAS VERBRAND. En je kon die avond heel goed zien dat mijn bovenarm wit was en mijn onderarm rood XD. Ondertussen is het al een beetje bruin =).
Maar we zaten voor een van de wiskunde lokalen en daar is zeg maar een grote muur, en nou ja daar ging de leraar met krijt opschrijven! Was echt super grappig, maar het ging echt heel langzaam. We gingen naar buiten omdat onze leraar nogal gek van ons werd binnen, omdat iedereen half aan het slapen was, omdat het best wel benauwd is in zijn lokaal.
En over iets meer dan 1.5 maand zijn mijn ouders hier al =) En over 2 maandjes komt Joanne hier ook nog!!! En ik ga dus nog naar New York =) Heb er zo veel zin in, en ben er ook best wel klaar met school. Geen zin meer, gelukkig is het niet meer lang =)! Ik tel de dagen al af hoor =) haha!

en mijn foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=ROKGJVYY

Heel veel liefs en tot over iets van 75 daagjes (waarschijnlijk 0=))
<333333

  • 02 April 2010 - 14:48

    Willemijn:

    Voor ons is het nog 126 nachtjes slapen voordat ik je weer kan zien!!

    kus

  • 02 April 2010 - 18:00

    Janny:

    Niet naar de PROM? Je hebt maar een kans in je leven om dat een keer mee te maken. Is er echt helemaal niemand met wie je mee kunt. Of moet je gevraagd worden? Je mag ons verjaardagscadeautje wel besteden aan een mooie outfit als je toch gaat.
    Tot over 6 weekjes.

    Kuskus Lovelove

  • 03 April 2010 - 15:12

    Jessica:

    ik wens je heel veel succes met om 3 uur al op het vliegveld zijn! volgens mij kan je dan bijna beter niet eens nog gaan slapen, maar gewoon in het vliegtuig stoned voor je uit gaan kijken :P

    haha ben wel benieuwd als je weer in nederland bent hoe je uitspraak is :p als het met lisa al niet echt goed gaat, wordt het hier helemaal een zooitje.

    wel gemeen dat het in branson veel vlees en vis is. maar volgens mij zijn al die sides ook prima te eten toch? :D

    trouwens gefeliciteerd dat je de laatste keer fysio hebt gehad! veel good luck bij je dokter woensdag! komt vast wel helemaal goed ;). maar hoelang ben je nou bezig geweest met je knie dan? echt super lang volgens mij :( wel tof dat het al beter aanvoelt! heb je het toch niet voor niks gedaan.

    je bent trouwens wel gek als je niet naar prom gaat :O is er niet iemand die jij kent die ook gaat? dan doe je je nagels niet en een iets goedkopere jurk! echt zonde om die kans te laten liggen! maar ik zal je nier vermoorden als je niet gaat hoor ;) maar als ik jou was zou ik er nog eens goed over nadenken.

    super fijn dat je nog maar 6 weken naar school hoeft! heb je goed voor elkaar! veel plezier alvast met je ouders en joanne!

    veeel plezier en liefs

    Xx jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 32572

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: