we are going to move!! - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu we are going to move!! - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

we are going to move!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 Februari 2010 | Verenigde Staten, Arkansas

Aller eerst SORRY DAT IK AL ZO LANG NIET HEB GEUPDATE. Maar daar ga ik snel tijd voor maken.

Maar ik moest even wat laten weten, ik ga verhuizen.
Don't worry ik ga niet weg bij mijn gastfamilie, maar ik ga met mijn gastfamilie verhuizen.
Ik zal even snel vertellen wat er allemaal is gebeurd:
- Les (Cindy (mijn gastmoeder) haar verloofde) woont nu bij ons
- Sarah (mijn gastzusje) is sinds vandaag/gisteren officieel het huis uit
- Stephanie (een vriendin van mijn gastzusje die ongeveer 3.5 maand hier heeft gewoond) is de afgelopen week ook bezig geweest met hier weggaan.
- Will (Cindy haar oudste zoon), woont hier nu ongeveer voor een week in huis omdat hij uit zijn huis gezet (omdat hij de huur niet meer kon betalen)
- het huis waar ik nu woon staat op de markt, dus kan elk moment verkocht worden
- daarom willen we hier weg, zodat we niet zomaar het huis uit worden gezet, maar dat we zelf gewoom onze tijd kunnen nemen
- aankomend weekend gaan we waarschijnlijk beginnen met verhuizen.

Ok, mijn nieuwe adres is

Anna Wouters
695 Laketree lane
Sherwood, AR, 72120
USA

Dus STUUR HIER JE BRIEVEN/KAARTJES/PAKKETJES=), naar toe, want dat is makkelijker! Het huis waar ik nu woon is nog niet verkocht, dus we kunnen nu gewoon nog deze brievenbus gebruiken, en waarschijnijk de aankomende maand ook nog wel, maar we weten dus niet precies hoelang.

- en als laatste ik heb weer nieuwe foto's in mijn online fotoalbum geplaatst (http://www.mijnalbum.nl/Album=ROKGJVYY)

Love Anna.

  • 03 Februari 2010 - 14:17

    Anne:

    DUDE! wat superspannend!!

    heb je het huis al gezien? k ga m ff snel opzoeken op internet! =)

    xx Anne (P)

  • 04 Februari 2010 - 07:55

    Janny:

    Spannend hoor.
    Krijg je weer net zo'n mooie kamer of moet je nu een beetje indikken.
    Veel succes met de verhuizing
    Lots of love Janny

  • 04 Februari 2010 - 19:11

    Jessica:

    heeey girl.

    ja de post heeft het maar druk met al die brieven en pakjes die jou kant op gaan. nu maak je het nog lastiger voor alle postbodes zeg :P

    nee maar leuk voor je kip dat je gaat verhuizen. of vind je het eigenlijk niet zo leuk? is het een mooi huis? ik hoop dat het verhuizen beetje goed gaat.

    wel jammer dat iedereen het huis ook aan het verlaten is! word wel erg stil opeens. is de zoon van cindy beetje aardig?

    heeel veeeel suc6 kip!
    hoe is het trouwens ondertussen met je knie? wat zei de dokter er allemaal over? en hoe gaat het met fysio therapie?
    ik ga je morgen weer lekker mailen anders word dit berichtje ook weer zo lang.

    good luck op school, en bijna weekend!

    lots of love Xx jessica

  • 06 Februari 2010 - 14:40

    Joanne:

    Dat gaat opeens heel snel dat verhuizen :o
    Heb je nog wel een eigen badkamer? :p

    xx


  • 09 Februari 2010 - 01:05

    Pamela:

    Hey!

    Ik kwam via via op je website en heb een aantal verhaaltjes gelezen, fijn dat je het zo naar je zin hebt :D. Ik heb ook een jaar highschool gedaan in Salem, MO en ga nu naar Santa Monica College en woon in Los Angeles.

    Have fun!!
    Liefs, Pamela
    (www.pamelaaaa.waarbenjij.nu)

  • 20 Mei 2010 - 15:59

    Marjolein:

    Lieve Anna,
    heel hartelijk gefeliciteerd met je 18e verjaardag ! Ik weet je email adres nietmeer, dus hoop ik maar dat je dit vandaag leest. Ik wens je een hele gezellige dag samen met Hans en Janny.
    Heel veel liefs,
    bart en Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 32586

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: