PROM - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu PROM - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

PROM

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

17 April 2010 | Verenigde Staten, Arkansas

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk wel wisten was PROM gisteren =)!

We moesten tot 11.39 naar school. Dat betekend de eerste 4 uur. Ik heb basicially NIKS gedaan op school.
1e uur, mijn leraar was er niet, we moesten sudoku's maken
2e uur, boek lezen
3e uur, 'geschiedenis' filmpjes gekeken
4e uur, geluisterd naar onze performance van state performance (daar vertel ik zo ook nog wel even over)

Ok, daarna kon ik gaan. Je moest trouwens echt de eerste 4 uur naar school komen, anders werd je niet bij PROM naar binnen gelaten. De leraren hebben dat wel 100x verteld. Sarah haalde mij op van school, we wilden eerst onze nagels laten doen, maa het was heel druk, dus gingen we eerst wat eten. Daarna alsnog iets van een uur moeten wachten en toen begonnen ze met Sarah haar pedicure. Daarna ongeveer een uur later die van mij, we hadden allebei een french manicure wat inhoud dat ze zeg maar het eind van je teennagel wit maken XD! En onze voeten werden gescrubd en gesoapt XD
Toen was het al weer 2.30 pm en tijd voor mijn haar afspraak, die om 2.45 was. Nou ja toen vroeg de kapper wat wil je dat ik met je haar ga doen EEEEUHM GEEEEN IDEE?! Dus ik kreeg een boek, nou ja uiteindelijk is mijn haar zeg maar een beetje bolgemaakt op de achterkant van mijn hoofd en de rest van mijn haar ging ze krullen. Nou ja daar was ze nog geen eens een half uur mee bezig en het kostte $35 =|! Nou ja, moet kunnen voor 1 keer, haha.

Daarna ging ik naar huis en mijn jurk aandoen en ketting om en oorbellen in, en toen ging Cindy mijn make-up doen =)! Trouwens ik had geen hakken, want ik dacht dat gaat mijn knie vast niet zo leuk vinden! Nou ja toen rond 4.30 waren we klaar met alles, en gingen we FOTO'S maken! Haha.

Daarna rond 5.00 pm werd ik opgehaald door mijn date, Christian (dat klinkt leuk heaXD haha, nee het was geen date) Nou ja toen moesten we even terug naar zijn huis en wachten tot zijn vader er was en toen gingen we naar THE GRAND MARCH. Wat inhoud dat je zeg maar met je date (of vrienden) een trap afloopt en onderaan die trap staan 10000 mensen (ouders en vrienden etc) die foto's maken. Nou ja ik ging lopen met Christian, Kim en Leavannah! Nou ja ik ging ze van te voren even vertellen het is ANNA WOUTERS en niet Enna Woeters (zoals ze mijn naam hier uitspreken) Dus de mevrouw die je naam dan ging omroepen oefent even op mijn laatste naam en nou ja toen vergat ze dat het Anna was, zucht XD!

Nou ja toen tot ongeveer 6.30 pm bij de grand march geweest en toen zijn we met z'n 10nen bij Olive Garden (I <3 that restaurant) gaan eten!
Ok, ik weet niet van iedereen de naam maar we waren in ieder geval met Christian, Kim, Leavannah, Skylar, Jacob en dan nog 4 mensen die ik voor die avond niet kende, en dus de namen ook niet weetXD!
Nou ja was heel lekker, en toen waren we een beetje langzaam en rond 8.30 pm waren we pas klaar met eten. Ik reed met Leavannah mee naar PROM en zij moest eerst nog even naar de WC waardoor iedereen er al vandoor was, haha, dus toen moesten we de weg gaan vinden. We hadden toen maar even afgesproken bij de Clinton Library. Het is trouwens echt heel erg groot!! Nou ja daar ngo paar foto's gemaakt en gewacht tot iedereen er was (we waren niet eens de laatste). Kim en Christian hadden namelijk een omweg genomenXD. Nou ja toen gingen we met z'n allen naar PROM. We waren daar rond 9 uur, en toen wij aankwmen kwam echt iedereen aan. Prom begon eigenlijk al om 7 uur. Maar bleek dus dat er niemand was, en zelfs om 8.30 pm was het nog heel erg leeg. Daarna moesten we vet lang wachten tot we naar binnen konden, omdat er zo veel mensen waren. Trouwens er waren ook iets van 3 of 4 limo's. Echt super tof, haha! Maar goed, daarna kon je iets van professionele foto's maken, dus dat gingen Leavannah en ik doen. Geen idee wanneer we die krijgen maar goed XD!!
Daarna moesten we naar boven en daar was iedereen dan aan het dansen! Het was echt heel mooi versierd, en echt iedereen ging helemaal los! Ik heb echt nog nooit mensen zo veel en vrolijk zien dansen zonder alcohol XD!
Nou ja dat was echt heel erg gezellig en rond 11 uur was echt IEDEREEN al weg =|! Dus nou ja toen gingen wij ook maar. Ik reed terug met Leavannah en christian. We gingen naar het huis van Victoria, het was heel erg gezellig en ze had zo veel ETEN! Haha. Ze had zelf aardbeien in chocolade gemaakt. Het zag er echt zo mooi uit =) en het was zo lekker en er waren roomsoesjes en kleine cheesecake dingen, chips en cheesesauce XD en crackers en nog nog veel meer! Echt zo lekker =)!! Haha. Daar waren we ongeveer gebleven rond 2.30 am. Daarna ging ik heel vrolijk naar huis lopen omdat het maar iets van 10 minuutjes van mijn huis was. Dus ik had iedereen gedag gezegd. Nou ja toen ik net 1 minuut aan het lopen was vroegen een paar mensen die ook op Victoria's feestje waren wat ik aan het doen was, dus ik zei dat ik naar huis liep XD nou ja toen wilde ze mij wel thuis brengen^^ haha. Ok, ook goed =) Nou ja toen vrij snel gaan slapen!!

De volgende morgen, vandaag dus was ik om 8 uur al weer wakker. =(

Ik zal nog even kort vertellen over State. Wij moesten op een gegeven moment met ons koor naar Searcy om daar te gaan zingen, als je daar de hoogste score haalt (een 1 (4 is het laagste)) dan mag je door naar State Competition. EN WIJ HADDEN EEN 1. Dus dat was wel heel gaaf. Nou ja toen zijn we rond 2 uur vertrokken en we moesten rond 4.45 zingen! Het ging opzich best wel goed, maar we hadden van de jury's 2en gekregen. Mijn lerares was er wel blij mee, want ze zei dat de jury's ook andere scholen HEEL ERG streng hadden beoordeeld. Daarna moesten we nog even wachten op de 9th grade choir, en gingen we naar school. Rond 6.45 waren we weer op school.
Opzich was het wel tof, en ik heb een cd gekregen, waar op is opgenomen hoe we zongen. Ik had geprobeerd om het op facebook, hyves en op youtube te zetten, maar geen van alle werkte! I am sorry! Dus die laat ik (als je geinteresseerd bent) wel een andere keer horen!!

We (Sarah, Cindy, Amanda (Cindy haar daughter in law), Amanda's zus en 2 vriendinnen van amanda) zijn trouwens 9 april nog naar een Country concert geweest Het was van Lady Antebellum en Tim McGraw. Het was echt zooooo super gaaf <3 en ze waren allebei zo goed live. Het was in de Verizon Arena in Little Rock, daar komen wel vaker grote artiesten, dus dat is wel super tof!

En ik heb na mijn blog ook voor de eerste keren hardgelopen sinds forever! Het was echt geweldig, maar mijn brace schuurt heel erg langs mijn been (fijn nog meer littekens..) Maar opzich is het wel ok, en het went steeds meer en meer en meer. Ik ben er nog niet over uit of ik vanavond wil gaan hardlopen, want ik heb best last van mijn voeten van gisteren, van staan zo lang, haha!

Over een maand zijn mijn ouders hier al, en over iets meer dan een maand ben ik al jarig, en ik heof nog maar 20 dagen naar school =|! En dan heb ik mijn examens ook al gehad, I AM SO EXCITED! You don't even wanna know!!
Heel erg veel liefs
en tot over 2 maanden in Nederland
Kus

  • 17 April 2010 - 22:01

    Steffanie:

    Hee Anna (:
    echt super leuk om te lezen allemaal! prom klinkt echt tof! ik hoop snel wat foto's te zien (:
    ook echt met jurk en helemaal je haar laten doen echt wouw ^^ hier was het kerstgala echt saaaai :$ maargoed (: ik weet nooit wat ik moet typen maar ik moest een berichtje achterlaten ^^ haha
    maar echt leuk om te horen allemaal (: en tof dat je al weer bijna hier bent!! (A) naja 2 maandjes, maar dat is eigenlijk helemaal niet veel (:
    nouja ik ga nu slapen want het is al best laat (A)

    spreek je snel weer!
    xxx
    Steffanie

  • 18 April 2010 - 07:44

    Lonneke:

    TofTofTof!!!! :D

    Ik wil foto's zien!!!:D Haha..

    Wel appart idd dat het om 11 uur al afgelopen was, ik dacht dat Amerikanen van die feestbeesten waren?!:P
    Maar dat eten klonk ook niet slecht! ^^ xD

    xx.

  • 18 April 2010 - 08:40

    Nynke:

    hee anna!
    super gaaf van je prom :) das nog eens wat anders dan ons kerstgala :xd: je brief komt er snel aan, dikke kus :)

  • 18 April 2010 - 09:18

    Joanne:

    Hoi :D
    Ik kan niet wachten om de foto's te zien (er zijn er zo te horen iig genoeg gemaakt!)

    Over dat concert had je verteld! Super dat het leuk was! :D (ik zag trouwens dat Taylor Swift ook een liedje over Tim McGraw heeft;))

    20dagen school is echt weinig trouwens xxxx


  • 20 April 2010 - 09:54

    Jessica:

    heey anna!

    altijd fijn als je niks te doen hebt op school. Maar super gaaf van PROM!
    35 dollar is wel duur voor nagels zeg :O Maar ze waren vast wel super mooi ;).

    Heel slim dat je geen hakken aan hebt gedaan. Daar is je knie je vast heel dankbaar voor. Ik ga zo ff op internet kijken of je de foto's van je jurk er al op hebt gezet. Ben super benieuwd!

    En op date met christian? jullie gaan wel vaak samen weg heh :P nee sorry. super gezellig klinkt het allemaal! En je voelde je vast een super celeb. toen je die trap ging aflopen met al die fotograven of niet? Verder klinkt het als een super avond! was alleen wel snel weer leeg zeg! Maar volgens mij was dat helemaal niet erg. Al die lekkere dingen die je nog ging eten! <3. Klinkt allemaal zo lekker wat jij daar eet! Krijg er spontaan honger van.

    Als je in Nederland bent wil ik je cd trouwens wel een keertje horen!

    En GEFELICITEERD dat je weer hebt hard gelopen! Jammer dat je brace schuurt maar iniedergeval kan jij de straat weer op! Super tof man!!! ECHT LEUK VOOR JE!

    Je komt ook al bijna weer naar Nederland! echt super gek idee! over 2 maanden ben je er al! tijd gaat weer eens super snel! en je bent bijna klaar met school! ben je al klaar voor je examens? Veel succes! en heeeeel veel plezier met je ouders in new york! En bijna jarig of course! Allemaal leuke dingen in het vooruit zicht!

    Heel veel plezier daar nog! geniet er nog even van en tot over 2 maanden!

    XX jessica

  • 22 April 2010 - 07:38

    Marthe:

    Hé Anna!

    Vet leuk dat je naar Prom bent gegaan! Over twee maanden ben ik ook al aan het eind-examenen!
    Ik kom graag naar je toe op 19 juni, maar als ik een herexamen moet doen, dan begint dat de volgende week dus dan kan ik niet komen.. Maar we gaan er van uit dat ik gewoon slaag en dan zal ik er zeker bij zijn!

    Liefs,
    Marthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 32564

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: