6 more days to go - Reisverslag uit Sherwood, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu 6 more days to go - Reisverslag uit Sherwood, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

6 more days to go

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

10 Juni 2010 | Verenigde Staten, Sherwood

Lieve Iedereen,

Het voelt nu alsof ik aan het aftellen ben om naar Amerika te gaan. Maar jammer genoeg is het andersom en ben ik aan het 'aftellen' om naar Nederland te gaan.

Afgelopen maand weer veel gebeurd maar ik ga er niet te veel over vertellen want ten eerste Joanne is hier nu en ten tweede omdat ik al bijna weer thuis ben.
Na mijn laatste blog ben ik NIET meer naar school geweest. Heb dus nu al bijna 4 weken VAKANTIE =) Heerlijk!! Toen waren de 16e mijn ouders hier gekomen en die heb ik toen van alles van Arkansas laten zien, was heel erg leuk! Daarna zijn we door gegaan naar NEW YORK CITY!! Ik heb niet opgeschreven wat we precies allemaal hadden gedaan, dus dat kan ik me niet meer precies op de dag herinneren, maar we hebben in ieder geval in NY alle touristische attracties gedaan =) en we zijn naar een broadway musical show geweest, Hair, was echt super leuk!! Ons hotel zat ongeveer naast Times Square!! Dat was echt super gaaf!!
Daarna op de terugreis kwamen CIndy en ik erachter dat we het zelfde vliegtuig vanaf Atlanta naar Little Rock hadden. Dus dat was wel toevallig, en toen kwamen we er ook nog achter dat we NAAAAASSSSTT ELKAAR IN HET VLIEGTUIG ZATEN, zonder ook maar iets te veranderen!!

Daarna 2 juni is Joanne hier gekomen. De tijd gaat echt super snel. Ondertussen is het voor jullie al weer 11 juni. Ik ben ondertussen al een beetje afscheid aan het nemen van iedereen hier, en ik vind het VRESELIJK!!!!! Vanavond komen 3 vriendinnen langs, en die blijven slapen!! Dus dat is ook super gezellig. Waarschijnlijk ga ik dan morgen ook mijn rapport ophalen en Joanne en ik gaan nog een appeltaart maken om mee te nemen voor naar vrienden waar we s'avonds gaan eten!!

Tot snel
Kus Anna

  • 11 Juni 2010 - 06:28

    Hans:

    nog heel veel plezier de laatste paar dagen; tot donderdagmorgen (heel vroeg) op schiphol

  • 11 Juni 2010 - 08:00

    Jessica:

    Heey chikkie,

    Veel plezier nog met alles watje gaat doen, maar ook heel veel succes met afscheid nemen! Het zal niet makkelijk voor je zijn. Wish you the best ;)

    Xxx lots of love Jessica

  • 11 Juni 2010 - 17:38

    Lonneke:

    Heeey Anna!!
    Keek net het nieuws, en er zijn overstromingen in Arkansas?!

    Jij nog niet weggespoeld?! ^^

    Tot snel!!
    greetz from Paris! (:

    x.

  • 12 Juni 2010 - 09:04

    Marjolein:

    Jee Anna, wat is dat snel gegaan,nu kom je alweer bijna terug ! Nou, hier is het ook best leuk hoor...

    Tot snel,
    liefs,
    Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 1005
Totaal aantal bezoekers 32557

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: