Finished SHHS succesful =) - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu Finished SHHS succesful =) - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

Finished SHHS succesful =)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

15 Mei 2010 | Verenigde Staten, Arkansas

Lieve Iedereen,

Ik ga deze blog niet te lang maken, WANT, ik ben over 31 dagen al weer thuis =|! DE TIJD GAAT VEEL TE SNEL!!

Op mijn laatste blog heb ik geschreven over PROM. Het weekend na prom heb ik onder andere Les (mijn hostdad) en zijn band zien optreden in 1 of ander cafe!! Was opzich best wel tof! Die dag daarna was ik met Cindy en Les naar een kickball?! wedstrijd van Misty (beste vriendin van Cindy) geweest! Het is zeg maar softball, maar in plaats van dat je de bal met een knuppel weg slaat kick je de bal met je voet!!
In het kickball team zat een vrouw die lesbisch was, en daardoor wil cindy daar nooit meer terug komen. Die lesbische vrouw had een kus gegeven aan haar vrouw ofzo, en nou ja Cindy vond het ONTZETTEND respectloos. Nou ja ze heeft soms nogal rare ideeen XD net zoals dat Obama het slechtste is dat Amerika ooit is overkomen (or in any case something close to that ;)).
En ik hoef van Cindy nooit naar school te gaan. Het is goed dat ik wat zelfdiscipline heb, haha, want anders zou ik echt NOOIT op school zitten.

Daarna ongeveer de hele week ZIEK geweest. Ik had koorts, hoofdpijn, ontzettend veel keelpijn, spieren deden pijn en ik was heel erg moe. Dus toen heeft Cindy me naar de dokter gebracht die zei dat ik amandelontsteking had, ook al Cindy het daar niet mee eens wasXD ze dacht dat ik iets van Strep had?! Geen idee wat dat is, maar goed! Toen allemaal anibitiotica mee gekregen en kon ik thuis lekker uitzieken de rest van de week.

Daarna die week aarna (do 29 april) had ik een fishfry met youthcouncil (vrijwilligerswerk). Ik ging heel vrolijk drinken uitdelen, was opzich wel gezellig =). Cindy was ook nog langs gekomen en een vriendin van haar met haar dochter, waar ik 2x heb opgepassen.

Die vrijdag was het weer echt ONTZETTEND SLECHT!! Er waren echt super veel tornado's en het weer was echt heel erg slecht en omweer en alles. Echt raar om zo iets te zien, er was best wel heel veel verwoest geraakt, en echt het enige wat je op tv kon zien waren weeralarms. Ik was s'avonds nog wel uit eten geweest met Cindy en Les en ik had WIJN GEKREGEN, omdat Cindy en Les die mensen daar best wel goed kennen, en toen mocht ik ook een glaasje wijn!! Haha, nooit verwacht dat dat nou ooit nog in Amerika zou gebeuren. Daarna was Amanda (Cindy haar ex-daughter-in-law) en haar nichtje (Asheley) nog langs gekomen. En die konden niet echt meer naar huis vanwege het weer dus die waren hier gebleven. Asheley heeft zelf ook een exchange student uit Taiwan, zij schijnt heel erg beroemd te zijn waar ze vandaan komt, en had nog nooit zelf eten gekookt of de afwas gedaan want ze hebben mensen die dat voor hun doen. Dus dat was wel even wennen voor haar. Was wel heel gezellig om met Asheley te praten, haha!

Daarna afgelopen week is mijn laatste week school geweest =)!! Maandag had ik gewoon de hele dag school en dan de laatste 2 uur een test. Mijn laatste 2 uren waren scheikunde en daarna engels. Omdat ik met engels in een 11th grade klas zit hoefde ik daar geen toets voor te maken voor scheikunde wel, maar dat was ook niet echt een toets. We moesten gewoon over een scheikundig onderwerp schrijven en over een lab.
Daarna dinsdag had ik een scheikunde examen, nou ja dat ging echt ALLES BEHALVE GOED. We krijgen daar de uitslag ergens de 3e week van juli, en het word naar mijn huis in nederland gestuurd maar ik ben voorbereid op iets van een 10% goed XD hahaha. Nou ja die woensdag was mijn leraar nog helemaal dat we zo'n goede klas waren, en dat hij no matter what heel erg trots op ons is!! Het examen voor scheikunde telt dus ook niet mee voor highschool cijfer. Je kan voor de toets een 1t/m5 halen. 1 is heeel slecht, 5 is heel goed. Volgens mij als je een 5 hebt hoef je met college het eerste jaar dat vak niet te volgen.
Het kan dus NIET zo zijn dat als je een 1 haalt dat je je highschool jaar overnieuw moet doen. Als je gewoon normale cijfers hebt is er GEEN kans dat je blijft zitten (wat hier zowiezo niet echt normaal is). Daarna had ik woensdag geen toetsen en donderdag had ik eigenlijk een toets voor american history, maar de leraar zei dat ik de laatste toets die ik gemaakt had mocht mee laten tellen als laatste toets, dus dat heb ik gedaan want ik had een A. En ik had nog een toets voor sport and managment, wat eigenlijk ook geen echte toets was want ik moest een presentatie houden over babyboomers, generation X, generation Y and the mature generation. Je zult denken wat heeft dat met sport and management te maken NOU JA HELEMAAL NIKS, maar de leraar is gewoon RETARDED!! En ik mag haar ook TOTAAL NIET!! Daarna de laatste dag (vrijdag) had ik nog een toets voor wiskunde. Ik was na 30 minuten al klaar (meeste mensen waren na 50 min nog niet klaar XD) maar goed, de leraar had het dus gelijk voor mij nagekeken en ik had een 100% goed :D:D!! Dus een dikke vette A!! Haha. Was opzich dus wel leuk!! Daarna met Cindy geshopt.

Ik ga de laatste tijd trouwens ook best wel veel naar de sportschool!! De sportschool hier is echt zo super mega gaaf!! Ze hebben 2 sauna's een buiten en een binnen hot tub een zwembad 3 squash banen heeeeeeeeeeeeeel veel cardio en aparaten om je spieren te trainen EN HEEL VEEL TV'S HAHA!! Dus dat is opzich ook wel goed voor mijn knie (waar het best wel goed mee gaat =))!!

Ben vandaag ook weer naar de sportschool geweest en wou eigenlijk vanavond met een vriendin naar de film gaan, maar zij mocht uiteindelijk toch niet van haar ouders =( zucht. Dus nu zit ik thuis een blog voor jullie te schrijven ;) haha.

Voor de rest ZIJN MIJN OUDERS MORGEN HIER!! im so excited! En ik ga in de morgen met Cindy naar de kerk, want ik vroeg haar of ze me daar een keer mee naar toe wou nemen. Daarna nog paar kleine dingetjes doen en dan OM 22.30 ZIJN MIJN OUDERS IN LITTLE ROCK!! Daarna zijn ze hier een weekje en ga ik ze van alles laten zien en gaan we ook nog naar Hot Springs en dan is het 24 mei tijd voor NEW YORK CITY!!!

Dus dat gaat echt allemaal super leuk worden!!
Tot over een maandje allemaal!!
veel liefs xxxxx

  • 16 Mei 2010 - 08:34

    Anne:

    Lieve Annaaaaaaa.
    gefeliciteerd met school en alles.
    En heeeeeel erg veel plezier met je ouders enzo ;). En natuurlijk in New York!
    xx

  • 16 Mei 2010 - 09:41

    Lonneke:

    Annaaaa!!

    Super tof allemaal!
    Je bent nu dus helemaal klaar met school?? Wanneer is dan graduation enzo??

    Heeeeeeeel veel plezier in New York!! Ben echt super benieuwd naar de verhalen en foto's enzo!! :D

    x.

  • 16 Mei 2010 - 12:18

    Jessica:

    Heey Anna,

    31 dagen!! Dat is niet zo lang. Dan heb je daar gewoon een heel jaar gezeten!

    Kickball klinkt wel grappig en leuk om te zien. Alleen dr zit wel een rare vrouwe bij. Super tof trouwens dat less in een band zit! Had ik eigenlijk niet bij hem verwacht.

    Je bent trouwens best wel erg ziek geweest! Wat naar voor je! Ben je al van de antibiotica af of nog niet? Nou ja wel 1 voordeel, dat je even niet naar school hoefde :D

    Het weer klinkt trouwens wel super eng! had je daar een filmje van gemaakt en op youtube gezet? Die heb ik gezien. Brrr lijkt me behoorlijk scary!

    En je bent wel weer dikke nerd dat je 100% had bij wiskunde! Nou ben trots op je hoor! En hoe was het shoppen met Cindy? Heb je leuke dingen gekocht? (nog meer om mee naar Nederland te slepen :p)

    De sportschool klinkt echt super vet! Zouden ze in Nederland ook maar moeten bouwen!

    Heeel veeel plezier met je ouders!!! en fijne verjaardag!!!!!!!

    Liefs Jessica

  • 16 Mei 2010 - 16:21

    Nynke:

    SUPER TOF! klaar met school en alles! ik moet nu nog 2 weken, en morgen beginnen de examens.
    whaha, en je brief ligt bijna in de brievenbus, afgezien van het feit dat ik geen envelop kan vinden xD
    maar okee, je hoort snel van me :)
    en HEEL VEEL PLEZIER MET JE OUDERS! in NY!! en je verjaardag :) ik zal niet meer vergeten wanneer dat is (A)
    dikke kus!!

  • 20 Mei 2010 - 16:03

    Marjolein:

    Lieve Anna,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,18 jaar !!!!
    Ik weet je email adres niet meer, dus ik hoop dat je dit vandaag leest.
    Wat gezellig dat Hans en Janny er zijn. We wensen je een hele leuke dag vandaag met z'n allen.
    Tot snel,veel liefs van
    Bart en Marjolein

  • 20 Mei 2010 - 21:34

    Joanne:

    Nog een x gefeliciteerd met je verjaardag (je bent in NL nog een half uurtje jarig ;))

    Super dat je ouders er nu zijn!!!

    En 100% goed bij wiskunde, good job!

    xx


  • 20 Mei 2010 - 21:52

    Marjan:

    Lieve Anna,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Op dit moment is het in Nederland nog net de 20ste en volgens mij ben ik voor amerikaanse begrippen net te laat. Ik hoop dat je het leuk hebt gehad samen met Janny en Hans? Beppe en ik zijn vanavond bij Feiko geweest om hem te feliciteren met zijn verjaardag. Je reis zit er al bijna weer op. Wat gaat de tijd snel. En dan straks lekker met z'n allen naar new york! Ik ben benieuwd of je het net zo'n leuke stad vind als ik vond. Heel veel plezier in ieder geval. Heel veel liefs van Beppe (ze was heel blij met je brief en foto), Milo en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 32567

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: