online foto album ^^ - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu online foto album ^^ - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

online foto album ^^

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

21 December 2009 | Verenigde Staten, Arkansas

even een heel kort berichtje, wij zijn het huis nu aan het schoonmaken, en ik nam even een pauze op de laptop ;)
Ik heb een online foto-album aangemaakt dus als jullie meer foto's willen zien dan alleen die op mijn blog dan kunnen jullie die bekijken

http://www.mijnalbum.nl/Album=ROKGJVYY

Ik ga na kerst weer veel vertellen! Kerst in ieder geval in volle gang! Vanavond gaan we waarschijnlijk naar Robin & Randy's, vrienden van cindy, om met hun cadeautjes uit te wisselinen.
Randy is VERSLAAAAAAAAAAFD aan de nederlandse appletart (zoals ze het uitspreken :P) haha! Dus die ga ik maken, ik heb ook een kaars voor ze gekocht met appeltaart geur (ik vond het hele grappig, en moest het dus echt kopenXD)

Ik ga weer door met cleanen!!

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR
(hope it is a white christmas for you all!!)
lots of love Anna


  • 21 December 2009 - 19:19

    Jessica:

    een kaars met appeltaart geur :O dat is wel een hele rare combinatie :P naja als je dr van houdt heh.

    Xx

  • 22 December 2009 - 20:55

    Janny:

    Hoi Anna,

    Jij ook een merry christmas and a happy new year.
    Lots of love vanaf een wit Juist.
    Janny

  • 30 December 2009 - 15:54

    Lonneke:

    Annaa!!!

    Ik hoop dat je een hele fijne kerst hebt gehad!!!
    En jij natuurlijk ook een Super tof, gelukkig, mooi, spetterend etc. Nieuw jaar!!! :D

    xx.!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 32563

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: