Halloween & life - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu Halloween & life - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

Halloween & life

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 November 2009 | Verenigde Staten, Arkansas

Er is in de afgelopen tijd, as always, weer veel gebeurd =D!

Allereerst IK HEB EEN GITAAR GEKOCHT! Haha, ik ben er echt zo blij mee, ik vind
het helemaal leuk, maar goed, ik kan er nog niet zo veel van, ik kan al een paar
akkoorden, maar daar blijft het bij ;)! Ik oefen wel elke dag, maar het doet best
pijn als je het langer doet dan weet ik veel hoe langXD

Ook hebben Cindy en Sarah (ontzettende) ruzie gehad, ze hebben elkaar voor weet
ik veel hoeveel dagen genegeerd, en sarah sliep niet meer thuis.
Ze had zelfs tegen me gezegd dat ze weer bij haar vader wilde gaan wonen, maar goed
gelukkig is dat ook allemaal weer goed gekomen!

Ik ben ook nog naar de fair geweest, dat is zeg maar zo iets als een kermis maar dan
1000x groter! Het was zo gaaf, en de attracties waren echt zo gaaf! Het was echt
ontzettend groot, en echt totaal niet alleen voor kleine kinderen haha! Er waren echt
super veel 'enge' attracties, dus daar had ik me de hele dag mee bezig gehouden!

Ben ook nog naar City Fest geweest, dat is met heel veel eetkraampjes en mensen
die je gaan vermaken, en rond een uur of 5 begon de muziek. Ik heb 3 bands gezien
2 waarvan ik de naam niet meer kan herinneren en de de newsboys! Die kende ik al
van te voren door Jessica, want we hebben samen heel veel het liedje in the belly of the
whale gezongen! Haha, jammer genoeg draaiden ze die niet op city fest, maar het was heel
gaaf

10/29/09 ik heb echt nog nooit zo veel regen in mijn hele leven
gezien, er was echt zo veel regen gevallen, en er was een weer alarm!
Maar goed, we zitten wel in amerika hea, dus dat maakt amerikanen
niet zo veel uit!
Ik had op school een verhaal gehoord van mijn wiskunde leraar dat er onder
een brug/viaduct de weg zeg maar een beetje heel erg naar beneden loopt
en dat de politie waarschuwde om daar niet te rijden. Maar een vrouw had een
hele grote truck en ze dacht dat ze wel kon rijden daar. Niet dus, ze zonk met de
auto HELEMAAL onder water =| en als je met de auto onderwater zit kun je niks.
Je kan de deur in ieder geval niet openen, en je kan proberen het raam in te schoppen
maar dat is ook niet zo makkelijkXD! Gelukkig hadden mensen het gezien (het was zelfs
op tv) en werd ze wel gered, maar goed! Wel een grappig verhaal!
Ik was die avond ook nog met Stephanie (huisgenootje) en Zack (haar vriend) naar
TCBY geweest, er was echt super veel regen! Maar het was wel heel gaaf om te zien
en TCBY is een ijszaak, dus altijd goed =D! Daarna wou Zack nog weten hoeveel een
tattoo die hij wil laten zetten gaat kosten! Dus waren we door gereden naar een tattoo
shop! Echt creepy hoeveel tattoos je kunt hebbenXD haha! En er waren toen wij daar
waren zo'n 3 mensen die toen een tattoo kregen! Het is echt zo ontzettend populair hier
haha!

10/30/09 vandaag ben ik met Zack, Stephanie, haar broertje en neefje naar een
HAUNTED HOUSE geweest! Het was in een oud ziekenhuis, en het was het laatste
jaar dus ze hadden extra veel uit de kast gehaald! Haha, we moesten ongeveer een uur
wachten, dat was een beetje jammer want het was freezing koud buiten, en daarna
in 5 minuten waren we er al weer uitXD, haha but it was worth it! Het was super gaaf, en
dus echt niet dat je zo iets in nederland hebt!

10/31/09 HALLOWEEEEN! Yeah! Ik had om 5.40 a.m. de wekker gezet =|, het is toch echt
meer dan een jaar geleden dat ik zo vroeg ben opgestaanXD, haha! Ik had een chior try-out
ik had er dus echt geen zin in! Maar goed, gedoucht, aangekleed en met Stephanie naar de
mac donalds gereden, want daar zouden we verzamelen. We waren daar precies om 6.30, want
zo laat moesten we er zijn! Maar er waren niet veel auto's en ik vond het een beetje raar, dus
ik een aantal mensen smsen, en uiteindelijk na 10 minuten kwam ik erachter dat we bij een andere
mac donalds moesten staan. De bus vertrok om 6.45, dus ik vet in de stress (echt weer iets dat
mij moet overkomenXD haha) maar goed, in een noodvaart naar de andere mac donalds gereden!
Gelukkig was de bus nog niet weg! Toen ongeveer 20 minuten in een schoolbus gereden naar de
try out, het was een heel mooi nieuw school gebouw! Het was trouwens de 2e keer dat ik in een
schoolbus had gereden, en die bussen zijn dus echt niet comfortabel haha ;).
Daarna moest je een nummer ophalen, mijn nummer was 3.077. Dat was een beetje in de midden.
De 3 staat voor alto 1, en de 77 voor wanneer ik aan de beurt was. De alto's gingen tot ongeveer 3.150.
Ik was rond 1.37 aan de beurt (haha, ja ik was bored, dus was om de seconde op de klok aan het kijken)
En het ging ZOOO ONGELOFELIJK SLECHT. Ik stond daar te trillen en te shaken, en ik kon gewoon mijn
toon echt NIET vinden! Het was echt zo ongelofelijk beschamend! Daarna heeft mijn gastmama mij opgehaald
en hebben we samen gekookt voor halloween =D! Daarna geprobeerd een dutje te doen, maar dat werkte niet.
Daarna trick or treat gedaan met Stephanie en haar broertje en neefje! Zij waren heel eng verkleed en als
sommige mensen dan open deden met kleine kinderen, kregen ze echt een hardaanval, zo gemeen haha!
Daarna met Sarah en nog een paar andere naar een soort costuumparty geweest. Echt iedereen was zo gaaf
verkleed! Echt zo leuk om te zien en er was heel veel eten, dus altijd goed=D!
Daarna nog naar een ander feest geweest, was een live band, dus dat was wel leuk! Daarna lekker slaapje gedaan,
haha, want ik was echt dood moe van de try-out en gewoon halloween ;)

Mijn gastmoeder haar zus kent een vrouw die in Jacksonville woont
(in de buurt van waar ik woon) en zij is nederlands! Mijn gastmoeder kreeg
haar emailadres van haar zus en ik heb haar gemaild!
Ik kreeg een hele leuke enthousiaste mail terug! En ze vertelde ook
dat ze nederland heel erg miste! Maar goed, mijn gastmoeder en ik gaan
haar waarschijnlijk een keer bezoeken, dus dat is wel super leuk!

Voor de rest voor de mensen die geinteresseerd zijn in mijn school leven, het gaat nog steeds best
wel goed, ik ben dit stukje nu aan het schrijven in mijn Travel & Tourism klas. We hebben presentaties
maar het is heel slecht georganiseerd, dus we doen niet zo heel veel, dus daar heb ik wel even tijd voor!
Ik heb net mijn presentatie gehad, en ik was helemaal niet zenuwachtig! In nederland was ik altijd heel
zenuwachtig, en nu moest het IN HET ENGELS, en voor mensen die ik nauwelijks kenXD, haha!
Maar goed, het ging dus ook wel goed!
Ik heb trouwens mijn report gehad, ik had
3 A's voor wiskunde, choir en 7e uur chemistry
3 B's voor engels, travel&tourism (moest eigenlijk gewoon een A zijnXD) en geschiedenis
1 C's voor 6e uur chemistry

Voor de rest heb ik nog heel veel plannen! We gaan namelijk
op 20 november naar branson, missouri! Dan gaan we lekker
shoppen, en kerst inkopen doen en gewoon rond kijken! Dus dat
word helemaal leuk =P! Dan is er deze week iets waardoor we donderdag
en vrijdag niet naar school hoeven. Dus dat zijn 2 korte weken voor mij! Heerlijk!
Morgen heb ik trouwens weer iets met chior. Dan gaan we zingen VOOR TELEVISIE
dus dat is echt heel gaaf. Het liedje dat we gaan zingen heet move mountains, en het
is echt A PRETTY SONG! Misschien staat het wel op youtube, maar anders ga ik wel
proberen om het op te nemen op de tv, ook al het pas ergens in maart word uitgezonden
op tv!

O en ik heb een paar amerikanen trouwens het woord knuffel geleerd, haha! Het is zo
grappig! Ze vinden het echt een heel raar woord, maar ze kunnen het een stuk beter
uitspreken dan scheveningen ;)

Heel erg veel liefs
kusjes
Anna

  • 03 November 2009 - 13:35

    Lonneke:

    Oke..ik zit midden in mn toetsweek..en het is dus echt niet goed dat ik nu je stukje aan het lezen ben. maar ik heb het toch lekker gedaan, alleen al om onder scheikunde uit te komen!:P

    Maar super vet!!! Echt grappig dat Helloween daar zo groots geviert word!! En je Host-moeder ziet er echt vet eng uit!:o

    Maar..ik houd het ff kort, want ik dwing mezelf nu echt ff tot scheikunde!;)

    Knuffel!!! :P

  • 03 November 2009 - 19:33

    Jessica:

    I an sleeping whit fishes here!!IN THE BELLY OF A WHALE!!! :D jeeej! ben nog steeds jaloers op jou dat je ze gezien hebt!!! echt super gaaaaaf!!
    maar super vet dat je gaat zingen voor tv! voor welk programa? heeel veel suc6 alvast! je halloween foto is echt geweldig!! lijkt me zo super vet om halloween zo mee te maken! en je haar is echt super vet zo stjl!! ben je tochweer een sexy chikkie :P
    maar hoe duur was die ene tatoo nou uiteindelijk?
    hoe was je drop gister nog? je hebt ze toch niet allemaal opgegeten he? :P en heb je nog veel verkocht met vrijwilligerswerk? pheee nog heeeeeel veel plezier daar! maar dat komt wel goed denk ik zo :P

    liefs Xx jessica

  • 04 November 2009 - 16:39

    Anne:

    heyhey!

    serieus, nu ik lees wat je allemaal doet enzo, denk ik echt: WHAT THE HELL DOE IK HIER?! waarom heb ik voor de pabo gekozen?? ja, het is leuk maar ZO VEEL WERK en ik ben nogal een beetje ietsepietserig lui (A)

    mrja, wat supertof met dat halloween stuff! niks voor mij maar alsnog heel cuwl!

    en hoe gaat het met de gitaar? je kan al facking meer dan mij! :O ik ben nog niet eens aan de akkoorden toe! mrja, jij leert wss niet eerst alle snaren, alleen akkoorden ofnie? mrja, superveel plezier nog verder en ik kijk uit naar je volgende blog!!

  • 05 November 2009 - 15:23

    Marthe:

    Annaa!

    Ik kreeg je brief twee dagen geleden!!=D Er is al weer een onderweg naar jou! Wat je schrijft klinkt zo cool, vet leuk dat die amerikanen zo into-halloween zijn haha!! Je ziet er super uit in je halloween-outfit!;)

    Liefs,
    Marthe

  • 06 November 2009 - 18:31

    Lonneke:

    Nog ff een berichtje van mij!

    Want..ik wil je ff super erg bedanken voor je brief!!!!!:D:D:D

    Echt super tofff!!! En ook super leuke foto's erbij!!! Dat gestijlde haar staat je goed!;)

    En dat weer klinkt echt raar, alhoewel ik hier ook best een dagje 20 graden zou willen hebben!:P

    Maarach, sinterklaas komt al weer bijna in het land..en daar hoort wel koud weer bij natuurlijk!;)
    En mijn toetsweek is eindelijk voorbij!!!!:D

    Oow..en ik ga voor de meivakantie op buitenlandse reis..en raad eens waarheen!!!

    ISTANBULL!!!!:D Echt zo toff, en ook echt met een hele grote groep vrienden!!! Kan echt niet wachten!!!:D

    Maar ik ga maar eens lekker avondeten!;)

    Dikke knuffel!!

  • 07 November 2009 - 19:32

    Janny:

    Hallo Anna,

    Wat weer een heerlijke verhalen en wat een fantastische Halloween foto. Je bent daar een echt feestbeest aan het worden als ik dat zo lees. Evert was hier vandaag en Eline zit voor een half jaar in Ghana. Ze heeft ook een weblog Elinetijmes.waarbenjij.nu. Dus als je zin hebt...
    Heel veel plezier in Branson Missouri. Volgens mij is het daar ook een groot feest.
    Love

    Janny

  • 07 November 2009 - 19:50

    Joanne:

    Hoi,
    nog even een reactie :D
    ik vind het echt leuk om je blogs te lezen!
    en je maakt ook zoveel mee!
    mooi dat het weer goed is tussen je moeder & zusje
    die stephanie lijkt me trouwens ook erg aardig ;)
    xxxxjes

  • 11 November 2009 - 20:37

    Marjan:

    Hai Anna,
    Ontzettend leuk je brief en foto's!!! Nu ik je adres heb, kan ik niet achterblijven ;-)). Overigens ben ik net terug uit New York en dat maakt dat ik je halloweenbelevenissen, de grote porties en de levenswijze van de Amerikanen ook (voor slechts) een weekje heb meegemaakt en weet hoe leuk/apart dat is. Ik laat snel wat van me horen. Liefs, Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 32585

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: