homecoming en meer - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu homecoming en meer - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

homecoming en meer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

18 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Arkansas

In de week van maandag 5 oktober hadden we homecoming of spiritweek op school.
Dat houd in dat je je door je op een bepaalde manier te kleden de school aanmoedigt om de homecoming wedstrijd te winnen!
Op maandag moesten de seniors in het paars. Ik ben een senior dus ik moest in het paars! De juniors moesten in het roze, dat was vooral erg grappig voor alle jongens, haha!
Dinsdag was Tacky Tuesday, je moest zo gek mogelijk verkleden, omdat ik daar niet echt kleren voor had heb ik daar niet echt aan mee gedaan, maar het was echt gaaf om te zien hoe andere mensen zich hadden verkleed, haha!
Woensdag was Way Back Wednesday, je moest je verkleden als iemand van de 60s, 70s, 80s of 90s! Hier had ik ook weer geen kleren voor, maar het bleef leuk om te zien hoe andere mensen zich hadden verkleed. Ik was zo stom om geen foto's te maken, maar het was soms echt super grappig!
Donderdag was Theme Thursday. Je moest je favoriete kostuum aandoen! We hadden met de AP chemistry klas besloten om allemaal in labjassen en met labbrillen door de school te gaan lopen, echt super grappig! Als je denkt dat de labjassen en brillen op het pantarijn lelijk zijn, lag je je hier echt helemaal kapot! Het is ZOO UGLY here!
Vrijdag was Fearless Friday, wat inhield dat we in het blauw en wit moesten, de kleuren van de school! Op het allerlaatste moment besloot ik vrijdag nog naar de game te gaan! Het was wel gaaf, er waren veel mensen, EN ZE HADDEN GEWONNEN! Hun eerste wedstrijd YEAH! Ze hadden gewonnen met 3-0. Dat is echt een HELE SLECHTE score, maar winnen is winnen=D!
Zaterdag avond was de homecoming dance! Ik wist echt niet of ik moest gaan, ik had eigenlijk niet echt iemand om mee te gaan, maar Eleanor (de moeder van marleigh, uitwisselingsstudent die bij mijn ouders is) zei dat ik echt moest gaan, maar Cindy en Sarah, zeiden allebei dat het niet zo spectaculair was, en dat ik beter niet kon gaan! Dus ik wist echt niet wat ik moest doen. Uiteindelijk besloten om WEL te gaan. Shelby en Kayla hadden mij opgemaakt en afgezet bij school! Het was echt heel gaaf! Iedereen zag er heel mooi uit, en de sfeer was heel gezellig! Dus ik ben heel blij dat ik gegaan ben, want het was een leuke ervaring=D!
Daarna waren hier die zaterdag avond nog een paar mensen, en uiteindelijk met Dave besloten om s'avonds om 2 uur s'nachts ofzo, naar Chris te gaan, haha! Chris was zijn sleutels kwijt geraakt op de fair (waar ik zo nog over ga vertellen), en hij kon nergens heen, dus daarom gingen we naar hem toe. Ik wou s'nachts met mijn ouders even babbelen op skype, maar ze waren er niet, dus ik dacht ok, ik ga wel mee en dan probeer ik het over een uurtje nog een keer! Toen we bij chris waren (waar ook nog andere mensen waren) hadden we besloten om naar het waffle house te gaan. Dat was mijn eerste keer in het waffle house, maar ik had echt geen honger ofzo om 3 uur s'nachts! Austin was ook met ons mee naar het waffle house en hij noemt mij altijd Netherlands, dus noem ik hem altijd America, haha! Slaat echt nergens op maar goedXD!
Daarna ging ik naar huis en ging dave de auto van chris kraken! Want de auto van chris stond bij 'mijn' huis! Het was echt lagwekkend want toen na iets minder dan een uur de auto eindelijk open was (vraag me niet hoe hij het precies heeft gedaan) ging het alarm super hard loeienXD! Dus Dave heel snel de voorklep van de auto opmaken en van alles los trekkenXD haha! Alarm werd steeds harder, maar hij heeft het uiteindelijk gefixt! Daarna rond 4 uur s'nachts een uur met janny op skype gepraat, waardoor het 5 uur was voordat ik lekker slaapje ging doen!
Zondag heb ik een berg in de buurt met Shelby, Kayla en Shelby's ouders beklommen! Was heel gaaf, en het uitzicht was heeeeel mooi! Kayla heeft veel foto's gemaakt dus ik hoop dat ze ze snel upload.
De volgende dag (maandag 12 okt) was ik ziek! Dus ben lekker thuis gebleven, veel geslapen en veel warme thee en chocomelk gedronken! Toen Sarah thuis kwam vertelde ze een verhaal over de scheikunde les, dat iedereen aan het praten was en dat de leraar HELEMAAL geflipt was! Oeps! Hij is tot donderdag boos gebleven, hij weigerde iets uit te leggen, gaf ons een proef (wat hij normaal van te voren aangeeft) en we moesten de proef de volgende dag hebben uitgewerkt (wat een POKKEN werk, het is echt zo veel meer werk dan in nederland!). Daarna kregen we woensdag een test, niemand snapte het, FIJN! En donderdag gaf hij een reusachtige aantekening (zonder woorden..) en uiteindelijk 2e helft van de les ontdooide hij een beetje en begon hij te praten, en hebben we gepraat over wat er mis was gegaan en bla bla bla, en toen was het weer goed.
DAARNA HADDEN WE VRIJDAG VRIJ! Jippie, dat is mijn vakantie, haha! In nederland heeft iedereen nu vakantie, of de volgende week! Maar ik niet=(!
Vrijdag met Cindy nieuwe hardloopschoenen gekocht, want ik weet niet precies of het aan mijn oude hardloopschoenen lag, maar ik kreeg veel last van mijn linkervoet, rechterknie en rug, haha! Dus nu heb ik nieuwe schoenen =D!! Daarna s'avonds met Chris naar de fair geweest, ik dacht dat het een beetje hetzelfde zou zijn als de parade, waar ik dit jaar in Den Haag geweest was, maar het was zoo anders, haha!
Voor de 'kinderen' waren er vooral achtbanen! En daar heb ik me dan ook de hele avond mee vermaakt! Het was echt super gaaf en super gezellige sfeer! Echt een toffe dag=D (alleen jammer dat ik 200 dollar uit had gegeven..)
Zaterdag ben ik met Les (de vriend van Cindy) uit eten geweest want Cindy wil dat ik (en Sarah) hem beter leren kennen!! We aten bij applebee's was heel lekker=D! En het was ook gezellig!
Daarna zijn we naar de halloween shop door gereden waar Cindy aan het werken was, en omg, ZOO VEEL LEUKE KOSTUUMS! Ben helemaal enthousiast voor halloween! Ik heb nog niks gekocht, want die krengen zijn super duur, maar goed! Ik heb nog 2 weken om er over na te denken wat ik wil etc. Daarna s'avonds met Sarah, Brittany, Chris and me naar de lakehouse van Evan gereden, dat was ongeveer 1.5 uur rijden! Er was echt zo veel bier! Maar het was wel heel gezellig, maar echt (bijna) iedereen had te veel gezopen, en was om 12 uur al dronken/aangeschoten waardoor het een beetje een raar 'feest' werd omdat iedereen al zo vroeg moe was etc! Maar het was wel gezellig hoor! Daarna vandaag terug gekomen Evans lake huis schoongemaakt, daarna Cindy's huis schoon gemaakt, een heel warm bad genomen, gekookt met Cindy en nu ben ik mijn blog aan het schrijven! We gaan zo eten! En dan gan ik SLAPEN! Want ik ben echt super moe!

HELE FIJNE VAKANTIE!
Lots of love from the USA

  • 19 Oktober 2009 - 20:00

    Janny:

    Hello Anna,

    Heel goed dat je je eigen plan trekt en wel naar home coming bent gegaan. Volgende keer wel graag een fotootje. Ben namelijk heel benieuwd hoe dat er uit ziet. Misschien heeft iemand anders wel fotoos gemaakt, die je op internet kunt zetten.
    Bye bye and lots of love back to you.


  • 20 Oktober 2009 - 10:45

    Jessic:

    annaaaa jij diet echt suoer americaanse dingen!! ik heb echt altijd al een waffle house willen zien! en de dingen die je doet klinken echt zo vet!! ik had echt willen zien dat de hele school verkleed is en het feest opt eind (L) volgens mij vliegt de tijd om bij jou!!! suc6 op school! zal aan je denken in de vakantie. :P
    Xx jessica

  • 25 Oktober 2009 - 13:51

    Joanne:

    klinkt goed:)
    en hoe lopen je nieuwe schoenen?
    xx

  • 29 Oktober 2009 - 11:42

    Jelmer:

    wooow anna echt gaaf de dingen die je mee maakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 32579

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: