8 weeks, real american? - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu 8 weeks, real american? - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

8 weeks, real american?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

05 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Arkansas

Ik ben hier vanavond om 8 uur precies 8 weken in AMERICA!

Allereerst ga ik jullie mijn adres geven, want ik geloof dat ik dat aan (haast) niemand heb gegeven, en steeds meer mensen vragen er om, haha!
Als je een brief stuurt moet je dit er opzetten:
Anna Wouters
9256 Wooded Acres
Sherwood, AR, 72120-
The United States of America (USA)

Ongeveer 2 weken geleden(op een vrijdag), hadden waren kayla, morgan, shelby, sarah, brittany en ik naar een voetbalwedstrijd geweest van de school! We moesten in het ZWART, meestal moeten we in het blauw wit, want dat zijn de kleuren van de school, maar dat waren ook de kleuren van de andere school dus moesten wij in het zwart;)!
We gingen naar Wallmart (de supermarkt + kleren) om een zwarte trainingsbroek te kopen. Niemand vond de trainigsboeken mooi, dus zijn we doorgereden naar een sportwinkel! We hadden zwarte baseball shorts gekocht en zwarte lange sokken tot aan je knieen! Ja dat hebben we ECHT gedragen! We hadden onze zwarte Senior Roll Night shirts aan, en we hadden een zwarte band om ons hoofd, haha! WE ZAGEN ER ECHT NIET UIT! En het heeft het team ook niet geholpen, want ze hadden ALWEER rampzalig verloren! Iets van 42-9. Ze hebben nog geen eens 1 wedstrijd gewonnen, daarom vind ik het ook niet zo heel leuk om er heen te gaanXD haha!

Daarna dat weekend volgens mij niet heel veel gedaan, ik kan het me in ieder geval niet meer herinnerenXD!

Daarna die volgende donderdag zou ik met Cindy foto's gaan maken voor het yearbook! Ze haalde mij rond 10 uur uit school, en toen heeft ze mijn haar gestyld. Daarna was ik me nog een beetje aan het optutten toen ze naar mij toe kwam en zei, can you please watch me, i don't feel very well! Dus ik hou haar een beetje in de gaten. En toen zei ze dat ze het gevoel had dat ze dronken was en dat ze niet bij de les was, en dat ze zich niet goed voelde! Ze wilde Les (haar vriend) bellen, maar kon zijn nummer niet vinden, dus ik zijn nummer vinden, zei bellen! Hij kwam gelijk uit zijn werk, om haar naar het ziekenhuis/dokter te brengen! Sarah bracht mij toen naar de plek voor de senior pictures!! Sarah en Cindy dachten allebei dat er niks aan de hand was, maar ik vond het best wel ENG! S'avonds zijn we nog langs Cindy geweest om haar wat kleren en andere spullen te brengen, ze was toen net in gesprek met de dokter, dus we waren niet erg lang gebleven! Sarah wou ook door gaan naar Stephanie om haar spullen in te pakken, want Stephanie woont hier nu ook in huis!

Vorige week is Stephanie hier dan ingetrokken! Er stond een kamer vrij, en ze betaald gewoon huur aan Cindy! Ze is aardig, ik kan het beter met haar vinden dan met mijn gastzusje, haha!

Afgelopen woensdag ben ik met Sarah en Stephanie mee geweest naar de gym! Dat was heel gaaf, je moest eigenlijk 18 zijn, maar ze dachten dat ik dat wel was volgens mij haha. Daarna waren we rond een uur of 10.15 weer thuis, waarna ik ging douchen en weet ik veel wat toen het al weer 11.00 was! Ik was moe, maar kon niet slapen, haha!

Daarna de volgende dag was ik met Chris naar de gym (= eigenlijk gewoon fitness) geweest, de jongen die toen achter de balie stond vroeg of hij onze id mocht zien, en toen kwam er gelukkig iemand anders aan lopen die er die dag daarvoor ook was, en hij zei dat het goed was, en dat ik hier gisteren ook met Stephanie was, haha! Lucky me!

Afgelopen weekend heb ik niet echt heel veel gedaan, vrijdag zijn we naar Robin en Randy's geweest (waar we elke vrijdag heen gaanXD) en daar gegeten! Ze aten bruine bonen, dus er werd pizza voor mij gehaald, ok NO PROBLEM TO ME! Haha!

Daarna zaterdag naar de shoppingmall geweest waar ik een HEERLIJKE HOODIE heb gekocht en een HEEEEEELEBOEL foto's heb uitgeprint! Yeah, mijn kamer is nu helemaal gepimpt, en ik vind het HELEMAAL LEUK! Ben helemaal gelukkig als ik mijn kamer in loop en al mijn lieve vriendjes, vriendinnetjes XD en familie uit nederland zie=D!
S'avonds ook niet echt veel gedaan, Stephanie was hier met haar vriend en gewoon een vriend, en daar een beetje mee 'rond gehangen' in het huis!

De volgende dag (afgelopen zondag dus) was het echt FREEEEEEEZING koud buiten! Alle amerikanen waren helemaal gelukkig, eindelijk niet meer zo warm enzo, haha!
Ik vond het helemaal niet leuk en lag echt dood te vriezen in huis, haha! Daarna in the afternoon boodschapjes gedaan en in de avond zijn een paar mensen over gekomen om lekker met z'n allen te eten! Dat doet Cindy wel vaker op zondag een heleboel mensen over laten komen om te eten!! Vooral vrienden van Sarah maar goedXD!
Ze gingen kip van de grill eten en ik ging Koa (de hond) poot leren! Ze vonden dat ik hem shake (dat is het woord dat ze er hier voor gebruiken) moest leren, maar ik vond poot leuker=D! Haha, de hond spreekt nu beter nederlands dan alle mensen hier BIJ ELKAAR!! Daarna vroeg gaan slapen want ik was echt dood moeXD!

Trouwens ik heb hier ook waterpijp gerookt, haha! Amerikanen zijn echt niet zo braaf, ondanks de MILJOEN regels die je hier hebt! haha! Maar het was wel gaaf!

Deze week is het homecoming op school, homecoming is eigenlijk gewoon een voetbal wedstrijd en dan moedig je je voetbalteam aan door je op een bepaalde manier te kledenXD haha! Dus de hele aankomende week moeten we in een bepaald thema naar school!
Wat anders is dan vorig jaar is dat we ons aan de school dress code moeten houden. De dress code houd in dat je bepaalde kleren niet mag dragen, je hoofd en haar zichtbaar moeten zijn in ieder geval allemaal regels, van wat je niet mag dragen etc.
Dat was vorig jaar niet, en alle amerikanen zijn er pissed over! haha!
Vandaag was het dat de seniors paarse kleren moesten dragen, de juniors roze (haha de jongens zagen er zo grappig uit) en de 10th grade groen volgens mij en de 9th grade geel ofzo! I'm not totally sure!
De rest van de dagen moeten we ook een bepaald thema, en donderdag moet je in een kostuum, en dan gaan alle mensen die chemistry met mij hebben en ik in de scheikunde jassen met de scheikunde brillen, haha! Zo niet sexie!
En vrijdag moeten we witte en blauwe kleren dragen want dat zijn de kleuren van de school!

Ons voetbal team heet trouwens the bears! Zo heeft iedere school een bijnaam! De bijnaam van een andere school is bijvoorbeeld wild cats! Ik vind het echt super tof, haha!

Maar goed, ik heb nog best veel te doen vandaag! And hopefully we are going to the gym today!!!

MISS YALL (= slang for you all)
xxxxxjes Anna




  • 06 Oktober 2009 - 06:17

    Anna:

    Haha, wat een leuk verhaal weer!
    Haha, geniaal dat iedere klas in zijn eigen kleur moest _O-

  • 06 Oktober 2009 - 09:38

    Jessica:

    heey anna, wat doe jij leuke dingen zeg (L) lijkt me echt geweldig om allemaal mee te maken. normaal zie je die dingen altijd in films en nu zitjij er gewoon tussen! echt super vet!!! jij overleefd het prima daar geloof ik!
    X

  • 06 Oktober 2009 - 19:00

    Janny:

    Hello darling bear,

    Good to read that everything is OK there. Houden ze daar misschien de airco nog een tijdje aan in huis als het buiten al weer kouder wordt. Hier brandt het kacheltje alweer.
    Lots of love.

    Janny

  • 08 Oktober 2009 - 14:39

    Anne:

    hihi, wild cats xD

    sorry, maar zo heet het basketbal team in HSM ook (A) maar mooi dat het leuk is!! je vermaakt je prima zo te lezen ^^

    xx

  • 09 Oktober 2009 - 09:56

    Nynke:

    heee lief!
    wat vind jij inmiddels freezing koud? wij zitten hier al met warme chocomel en openhaard aan. Haha, wij thuis tenminste, maar wij zijn gek op die dingen, dus die deden we ook eind augustus al xD maar leuk om te horen dat je het allemaal zo leuk vind daar! voel je je nou ook echt al amerikaan? en heb ik trouwens wat gemist, wie is stephanie? haha, nouja, ik ga pauze houden. Veel plezier daar!! liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 32574

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: