almost one month america=D! - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu almost one month america=D! - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

almost one month america=D!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 September 2009 | Verenigde Staten, Arkansas

Daar lig ik dan, op mijn heerlijke 2 persoons bed in america=D!
Sarah en Cindy zijn allebei niet thuis, Sarah is huiswerk maken bij Shelby en Cindy is met Cinnamon (een vriendin van haar:P) wat drinken!!
Ik heb het rijk dus voor mij alleen haha!

Maar goed er is heel veel gebeurd sinds de afgelopen keer dat ik heb geblogd, ik zal wel even vertellen over de highlights!!

zo 23 aug. s'avonds hadden we senior rolnight. Dan ga je de bomen van de juniors (11th graders) behangen met WCPAPIER!! Het was echt super grappig, en heel leuk!
We gingen rond 10 uur s'avonds weg van sarahs huis. We waren met een heleboel mensen, sarah, sven, kayla, shelby en nog iemand waarvan ik de naam niet kan herinneren!! We gingen naar de supermarkt om wc papier te halen, en energiedrank, we hadden een energiedrank shot, haha! Je mag er niet meer dan 1 /4 uur dinken, haha! Dus het zal wel niet heel goed voor je zijn, haha!
Daarna verzamelden we met z'n allen bij het huis van een senior, ik weet eigenlijk niet precies van wie. Daarna rond 11.30 gingen we op pad, haha! Iedereen in America heeft een auto, dus we gingen natuurlijk met de auto!! Wij achtervolgden 2 andere auto's, die de weg wisten. We waren met zo'n 11 mensen. En in een noodtime had je de hele voortuin van iemand op z'n kop gezet! Het was echt een heel tof gezicht, maar wat ben ik blij dat ik het niet hoefde op te ruimen! We hebben zo'n 7/8 verschillende huizen behangen (actually de tuin dus..). Er was een hele boel politie op straat! En rond een uur of 3/4 s'nachts zijn wij ook opgepakt, iedereen was best wel bang (ik niet echt, ik was vooral moeXD, haha!!). De politie vroeg ons of we verfspuitbussen bij ons hadden, die we hadden, maar we antwoorden nee! Want als we ja hadden gezegd, hadden we best wel een probleem gehad!! We moesten al onze id bewijzen laten zien, die ik natuurlijk weer vergeten wasXD, maar goed dat was niet zo'n heel groot probleem, ze wilden alleen onze namen hebben, en als we dan nog een keer opgepakt zouden worden, zouden we worden opgepakt! De spuitbussen lagen achterin, dus toen de politie even wegliep, hadden we die snel naar voren gehaald. Daarna werd onze achterbak gecontroleerd, en moesten wij al het wc papier naar de auto van de politie vervoeren, die auto lag al helemaal vol met wc papier haha! Daarna mochten we gaan, en daarna zijn we lekker gaan slapen. Sommige mensen waren die volgende dag het 1e uur al weer naar school gegaan, haha, maar ik pas het 2e uur!
Het was echt heel erg leuk!

Afgelopen zaterdag ben ik met Cindy en haar vriend Les, naar de dierentuin geweest. Het was wel heel gaaf, we zijn naar een vogelshow geweest, dat was echt heel gaaf, en we hebben een gorilla gezien, die zo op z'n borst ging rammelenXD!! Ik weet eigenlijk niet hoe je dat noemt, maar het zag er heel gaaf uit! Voor de rest hebben we nog heel veel andere diertjes gezien!

Afgelopen zondag zijn we naar een waterpark geweest. We is Sarah, Colton, en nog 2 vrienden van colton, Samantha en Cody (zo heet onze poes, haha!!). Het was echt super gaaf. Er waren echt heel veel glijbanen, en een bad, met golven. Echt super gaaf. We zijn daar geweest van ongeveer 2 uur tot 6 uur! Daarna moest ik s'avonds nog chemistry maken, want dat zouden we eigenlijk met een paar mensen maken, maar omdat sarah pink eye had, ging dat niet door. Waardoor ik het dus alleen moest doen!!
Uiteindelijk de volgende dag maakte het niet zo heel veel uit dat ik niet alles snapte, de meeste mensen snapte er niet zo veel van!

Voor de rest is elk weekend hier ook heel anders dan in nederland. In nederland was ik meestal heel lui in het weekend en ging ik vroeg slapen. Maar hier zijn we bijna elke dag in het weekend tot (erg) laat aan het 'hangen' met sarahs vrienden! Het is wel heel gezellig, maar wel heel vermoeiend! Afgelopen weekend op vrijdag was er een feest bij geen idee wie:P, en toen was er een soort plastic zuil met water + zeep, en dan kan je daar over heen glijden, was was gaaf! Daarna s'avonds nog gaan zwemmen bij Dave! We waren rond half 5 thuis ofzo, en dus sliep ik niet voor 5 uur. Daarna om 10 uur had ik met hans en janny op skype afgesproken, wat super leuk was=D

Daarna was er zaterdag avond ook nog een feest, waar ik niet heen ben geweest, ik was nog moe van het andere feest! Volgens Florian (duitse uitwisselingsstudent) was het niet zo heel erg leuk, omdat hij niemand kende! Dus ik heb niet veel gemistXD!

Nu nog 2 dagen school en dan weer weekend=D! Ik heb er nu al weer zin in! Haha. Maandag 7 augustus ben ik 4 weken! Haha, het lijkt echt alsof ik hier al veel langer ben! Ik voel me al een echte amerikaan haha!

Gisteravond ben ik ook nog uit eten geweest met Cindy en Les, we zijn naar een gril restaurant geweest, het heette iets van Texas grill restaurant! was wel heel lekker! Ik had sla + een aardappel + bonen (waar vlees in zat, dus ik heb mijn bonen maar aan Les gegevenXD) en appelmoes!!

Aankomend weekend is er een footballgame in de buurt (little rock) en volgens Les (hij gaat ook mee..) hebben we HELE goede plaatsen, haha! Ik heb er onwijs veel zin in, haha!! De verhalen die ik er over gehoord heb, zijn super gaaf!
Als het goed is heeft Cindy vandaag t-shirts gekoccht met razorbocks er op. Een Razorbock is een dier, en dat is de mascotte van Arkansas! Zo iedereen draagt zo'n shirt tijdens de game!

Ik heb nog steeds geen snoer voor mijn camera om foto's up te loaden, maar ik ga daar nu echt snel achteraan!
En dan ga ik ook heel veel foto's maken tijdens de game!

Succes deze week nog met werken/school!! En alvast een fijn weekend

heel veel xxxxjes from the USA
lots of love Anna

  • 03 September 2009 - 07:30

    Anne:

    Annnaaaa, wat doe je veel leuke dingen daar! klinkt echt super!

    Ik heb me helemaal rot gelachen om dat WCrollen verhaal, geniaal!
    Veeeel plezier bij de footbalgame dit weekend!
    Xx

  • 03 September 2009 - 09:47

    Anne P:

    heyhey! jemig! je bent wel druk hoor ;) en dat je ijna opgepakt werd! jemig, k zou t in mn broek doen hoor xD niet letterijk (duh), en wat Anne v R zegt: heel veel plezier bij de footbalgame!

    xx

  • 03 September 2009 - 13:32

    Lonneke:

    Tofheid!!! Jeetje, je maakt wel veel mee daar! Die Amerikanen zijn toch wat meer feestbeesten dan wij kaaskoppen!:P

    Ben heel benieuwd naar de foto's!;)

    x.

  • 03 September 2009 - 21:09

    Joanne:

    Hi Partyanimal :D
    Sounds great!
    Have fun next weekend!
    LOL

  • 04 September 2009 - 18:45

    Jessica:

    heey kippie,
    super vet ald ie dingen die je daar doet!!
    volgens mij heb jij een super jaar daar!!
    nog veeel funn :D
    jij = party animal

    Xx jessica

  • 05 September 2009 - 12:05

    Nynke:

    Hee lieverd!! jemig, ik kijk heel even niet op je site, en meteen maak je echt weer van alles mee! en ik snap nu al helemaal niks meer van al die vrienden van je, wie zijn nu de mensen met wie je in huis woont? :O maar het klinkt allemaal zooooo vet! je bent er een maand, en je bent nu al een amerikaanse crimineel geworden :p wcpapier, vind ik wel origineel hoor!
    dikke kus! en heel veel plezier daarzo
    ps. nog geen cheerleader toch??!

  • 07 September 2009 - 18:13

    Miente:

    Wat een ontzettend leuke foto - volgens mij heb jij een heel gezellig en warm gezin getroffen!! Je ziet er bovendien ook erg blij uit (was het zo'n dag voor het weekend??) - leuk om te lezen!(Ben even buurten bij je mammie en pappie maar nu kan ik thuis je verslagen natuurlijk ook volgen)

  • 07 September 2009 - 18:14

    Janny:

    Ben het helemaal eens met Miente. Ik vind dat je zelfs al op je familie begint te lijken. Hetzelfde stijle haar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 32568

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: