nu dan eindelijk in America=D - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu nu dan eindelijk in America=D - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

nu dan eindelijk in America=D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

12 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Arkansas

Daar zit ik dan, op de bank, bij Sarah en Cindy thuis! haha
Ze hebben echt een heel mooi huis, 2 honden en 1 kat. De honden, en de katten hebben allemaal geen staart, dat is echt zo raar, haha!
Ik heb ook een geweldige kamer. Het is behoorlijk groot, en ik heb een eigen BADKAMER en een INLOOPKAST, haha, die hangt nog lang niet vol, dus ik kan nog HEEEEEL veel kopen=D!!
10 augustus was ik dus s'ochtends vertrokken, mijn vliegtuig vertrok 10 minuten eerder, dan mij was verteld, dus dat was wel een beetje raar, maar goed!! we waren toch op tijd, dus het was geen probleem. Mijn vliegtuig vertrok om 11.35 en ik was rond 9.30 in Cincinatti. we hadden een half uur vertraging, volgens mij vanwege het weer!! Ik zat in het vliegtuig, naar cincinatti, naast een op het eerste gezicht, nogal rare familie. ik zat naast 2 mensen van die familie, en de andere 3 zaten voor mij. ik moest in het vliegtuig een aantal formulieren invullen, en ik snapte het niet, dus ik vroeg het aan de stewardess, maar die begreep voglens mij niet helemaal wat ik wilde, dus vroeg ik het maar aan die jongen naast mij. hij bleek uiteindelijk heel erg aardig, en we over van alles en nog wat gepraat, haha! was wel heel leuk! daarna toen eindelijk aankwamen, had hij me nog een beetje geholpen met waar ik precies heen moest, maar het ging eigenlijk vanzelf! ik had me echt zo druk gemaakt, over NIKS, haha!!
daarna bleek dat mijn vliegtuig naar little rock ook vertraging had. mijn vliegtuig zou vertrekken om 23.00 nederlandse tijd, maar uiteindelijk vertrok hij pas om 19.10 cincinatti tijd. dat is dus 2.10 midden in de nacht in nederland! haha. toen had ik nog een heel klein beetje geslapen in het vliegtuig naar little rock. dat was wel heel fijn. die vlucht duurde ongeveer 2 uur, maar daar is ook weer een uur tijdsverschil dus kwam ik aan om ongeveer 3.10 nederlandse tijd.
toen was ik al best wel moe, we hebben toen GEEN warme snack meer gehaald, maar we zijn wel langs de macdonalds gereden, voor wat te drinken, haha!! dat is echt de normaalste zaak van de wereld hier!! daarna kwam de beste vriendin van sarah (mijn gastzusje), namelijk Shelby, en toen had ik nog even met haar kennis gemaakt, en toen ben ik in mijn bed gedoken!! het is echt een heerlijk bed (2 persoons:P)!!
ik had niet zo heel erg goed geslapen, ik was om de 2 uur echt weer eventjes wakker!! maar ja, ik was toch de volgende morgen wel redelijk uitgerust.
De volgende dag (nu dus gister) vroeg cindy s'ochtends aan mij of ik donuts luste dus ik antwoorde natuurlijk! dus toen stelde ze voor om donuts te gaan halen voor ontbijt. haha! super grappig! maar de amerikaanse donuts zijn een stuk beter dan de nederlandse, haha=D!! we aten die donuts om een uur of 10 en daarna om 11 uur had cindy afgesproken met een vriendin in een mexicaans restaurant. ik en sarah gingen ook mee, en toen moest ik dus een uur na mijn donut AL WEER eten:P haha!! het was wel heel lekker, maar ik had zo geen honger, echt zo misselijk daarna. de rest van de dag heb ik ook haast niks meer gegeten!! s'middags heb ik met sarah een nieuw snoer gekocht voor mijn mobiel, want het stopcontact is hier anders. en we zijn doorgereden naar een shoppingmal! haha. s'middags ben ik toen nog maar even een dutje gaan doen, ik was zo moe, haha! en sarah stelde voor om s'avonds met haar vrienden te gaan zwemmen. dus dat hebben we gedaan!! toen ik haar vrienden voor het eerst zag, vond ik ze echt heel raar, ze leken echt dronken en stoned, haha! maar toen we gingen zwemmen waren ze heel aardig! haha
die avond nog nanny mcphee gezien, was wel een leuke film, en rond 00.30 zijn we gaan slapen!! en ik was weer wakker om 7.00 hoor, haha!! maar goed, ik ben niet heel erg moe.
vandaag gaan we boodschapjes doen, vissen kopen voor in mijn aquarium, en ontmoet ik waarschijnlijk billy. hij zou mij ook komen ophalen, van mijn vliegtuig, maar hij was er niet, ik weet niet precies waarom. maar goed, ik heb nog stroopwafels voor hem. ook heb ik mijn gastfamilie nog drop laten proeven, ik had echt zo hard moeten laggen, om hun gezichten toen ze de drop proeften!! het was zo grappig, en ze vonden het niet lekker. ook al cindy een kokinnetje nog wel te eten vond! haha. ze snappen er niks van dat je dat lekker kunt vinden!! haha
Ik heb het hier heel goed, dus don't worry about me!! het gaat helemaal goed komen met mij hier!
ik hoo dat jullie ook allemaal een heel leuk jaar te gemoet gaan.
voor wie vakantie heeft nog een hele fijne vakantie
heel veel liefs kus Anna

Hi this is Cindy Anna's Mom for the year. She is doing great. We are going to the grocery store today will be a good adventure. Sarah and i have put a fish tank in Annas room and we are going to go get some fish today for her tank.
Anna is very sweet and i think she is going to fit in great with our family and friends.
Thank you all for allowing her to come to America and share a part of her life with us. We will take very good care of her. She is already a part of the family.
cindy

  • 12 Augustus 2009 - 14:54

    Eline:

    Hee!! :D
    Wow, suuuuper cool zeg!! Goed om te horen dat het daar zo goed bevalt tot nu toe :) en dat de reis goed is gegaan he ;)
    ga je n keer foto's posten van je kamer enzo??? :)
    heeeeel veel fun verder, maar dat zal wel lukken denk ik!!
    xx
    p.s. je bent zeker nog niet bij de Starbucks geweest he? :p

  • 12 Augustus 2009 - 14:57

    Jessica:

    heey lieve kippie,

    volgens mij gaat het super goed met jou komen! het berichtje van je nieuwe mam is super lief!
    je schrijft wel vaak haha in je berichtje!!! het klinkt allemaal super vet! dat maak je hier in nederland allemaal niet mee.
    ik hoop dat je een paar leuke vissen koopt, en dat je klerenkast een beetje voller mag worden!

    heb je trouwens nog skype? ik kon je niet vinden.
    heeel veeeeel plezier nog.
    Xx jessica

  • 12 Augustus 2009 - 20:28

    Janny:

    Zo zie je maar weer dat de dingen waar je zo tegen opziet helemaal mee kunnen vallen. Het is wel een heerlijk Amerikaans gezin waar je in terecht bent gekomen. Veel plezier in de grocery store vandaag. Ik ben benieuwd of ze daar veel vegaburgers hebben. Heel veel liefs en een dikke knuffel.

    Janny

  • 12 Augustus 2009 - 20:38

    Marjolein:

    Heee Anna,
    Wat klinkt dat allemaal goed !Ik denk dat je een fantastische tijd gaat krijgen daar aan de overkant.
    De poezen en hond zonder staart lijken me erg apart : is dat amerikaans ? Stuur maar eens een foto van je nieuwe familie + huisdieren.
    Groetjes aan je nieuwe familie van je oude familie uit Den Haag en veel liefs voor jou van Marjolein en Bart

  • 13 Augustus 2009 - 16:44

    Steffanie:

    Hee anna :)
    wat leuk om te lezen allemaal :) ook het berichtje van je gastmama haha :) ben blij dat je het al naar je zin hebt :)
    ik zit op ameland en heb een beetje internet (msn en hyves enzo zijn geblokkeerd) maar toen bedacht ik me dat je deze site ook nog had ;)
    echt super leuk!
    laat maar weten als je skype hebt dan kunnen we een keertje babbelen :) rob heeft daar vast ook wel zin in :P
    heel heel heel veel plezier daar!!!
    Dikke kus Steffanie

  • 16 Augustus 2009 - 14:49

    Joanne:

    Huh? ik had een reactie geplaatst gister en hij staat er niet :|

    Iig, het klinkt allemaal erg goed! Comfortabel bed (:)) INLOOPKAST+eigenbadkamer

    Have fun!!!


  • 18 Augustus 2009 - 08:53

    Nynke:

    hee Anna!!
    klinkt echt tof, en je gastmoeder klinkt echt als een schat! volgens mij gaat het idd helemaal goed komen met jou :) ik ga je wel heel erg missen hoor! en nog bedankt voor je berichtje van gisteren, m'n verjaardag was hartstikke leuk, ook al moest ik de hele dag werken xD heel erg veel plezier daar, geniet er van :) groetjes, en een dikke knuffel!

  • 18 Augustus 2009 - 20:46

    Thijs:

    Klinkt super Anna!
    JE kaartje is op de bus;)

    Het kkomt dus helemaal goed.
    Doe de groeten aan iedereendaar including je vissen:P

    Thijs

  • 19 Augustus 2009 - 13:54

    Lonneke:

    Beetje late reactie!
    Maar het klinkt allmaaal echt super tof!!!:D

    Gaat helemaal goed komen met jou daar!;) Wanneer moet je echt naar school?!

    Heeel veel plezier verder!! En geniet ervan!:)

  • 20 Augustus 2009 - 22:03

    Anne:

    Annaaaaa
    mijn eerste berichtje naar jou in Amerika! Net terug uit Engeland xD
    Maar mooi dat je reis goed is verlopen ondanks de vertraging! En ga maar lekker veel kleding shoppen xD
    Het klinkt erg leuk!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 32570

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: