Safely arrived - Reisverslag uit Kelvin Grove, Australië van Anna Wouters - WaarBenJij.nu Safely arrived - Reisverslag uit Kelvin Grove, Australië van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

Safely arrived

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

29 Augustus 2013 | Australië, Kelvin Grove

Lieve allemaal,

Hier lig ik dan helemaal kapot in mijn nieuwe kamer in mijn nieuwe huis in brisbane australie.
Op dinsdag zijn we om 18.00 uur vertrokken uit wageningen en ik ben nu ongeveer een uurtje in australie. Het was een erg lange reis, geprobeerd veel te slapen, maar dat lukte niet zo. Dus maar films gekeken en wat gekletst met een vrouw uit Nieuw Zeeland die naast mij zat. Ik kon haar nauwelijks verstaan deels door haar accent en ook omdat ze allemaal woorden gebruikt waar ik nog nooit van had gehoord. Ik hoop dat ik de australische mensen wat beter kan verstaan anders worden het een lange 16 weken :).

Ik dacht dat mijn enige overstap in Abu Dhabi zou zijn, maar we zijn ook in Singapore gestopt. Opzich wel lekker om de benen te kunnen strekken, maar ook wel jammer want we hadden al wat vertraging opgelopen. Daardoor uiteindelijk met een half uur vertraging geland.

In Brisbane ben ik opgehaald door mijn huisbaas die mij de omgeving even heeft laten zien en even naar de winkel geweest. Ik ben nu alleen thuis want mijn huisgenootjes zijn allemaal aan het werken of ook stage aan het lopen. Dus die ga ik vanavond ontmoeten.

Ik moet nog wel even wennen hier, maar komt vast helemaal goed. Als ik meer te vertellen heb zal ik weer bloggen.

Veel liefs xxx Anna


  • 29 Augustus 2013 - 08:35

    Hans:

    Wat fijn dat je er bent. Gek idee dat je nu helemaal aan de andere kant van de aarde bent. Gaat best wel snel eigenlijk. Ik ben benieuwd of je gezellige huisgenoten hebt. Spannend. Hier alles goed. Zit net op mijn werk. Gisteren Anxhela opgelaad van Weeze. Bus naar Arnhem zat vol. Samen nog even naar de Vlegeldag geweest maar toen we aankwamen was het cocnert net afgelopen.

  • 29 Augustus 2013 - 10:19

    Marthe:

    Heel veel plezier daar Anna!! Laten we snel skypen en onze buitenland ervaringen uitwisselen ;-)

  • 29 Augustus 2013 - 10:31

    Jessica:

    Hey Chick,

    Veel plezier daar en veel succes!

  • 29 Augustus 2013 - 12:06

    Janny:

    Heel veel plezier daar. Hoe zijn je huisgenoten? Ik ben heel benieuwd naar je eerste foto's. Veel succes de komende dagen met het verkennen van de omgeving. en alvast veel plezier met je eerste patiënten. Versta je de mensen in de winkels?

  • 29 Augustus 2013 - 13:23

    Joanne:

    Leuk om al je eerste blog te lezen! Rust lekker uit vandaag en heel veel plezier met het ontmoeten van je nieuwe huisgenoten vanavond! xx

  • 29 Augustus 2013 - 15:45

    Willemijn:

    Nichtje!! Wat fijn om je eerste blog te lezen en te lezen dat je veilig bent aangekomen. Geniet van dit fantastische avontuur en ik kijk uit naar je volgende verhalen. Kus

  • 29 Augustus 2013 - 21:44

    Fam. De Jong-Langerak:

    Beste Anna


    Fijn dat je goed bent overgekomen. Een lange vermoeiende reis. Weten we van vrienden uit Tasmanië.
    Veel succes met je studie en stagewerk.
    We hebben maandag ook van Roel afscheid genomen.We hebben zijn e-mail zodat we ook met hem kunnen mailen.

    Fam. de Jong
    Woerden

  • 31 Augustus 2013 - 19:54

    Ans Maat:

    Hallo Anna!
    Fijn dat je veilig aangekomen bent, die lange reis heb
    Je gelukkig achter de rug.(voorlopig)
    Laura kan ook niet wachten, maar is nog best onwerkelijk
    Voor haar en ons dat ze volgende week ook daar zit.
    Wij wensen jou veel succes en heel veel plezier in"down under"
    Liefsxx Ans en Feiko

  • 02 September 2013 - 13:31

    Mevrouw Van Leeuwen:

    Hallo Anna, fijn dat je goed bent aangekomen (wel kapot) maar je bent er. Heb je je huisgenootjes al ontmoet en klikt het? Woensdag zal ik je missen! Groetjes, mevr.van Leeuwen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 32577

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: