Motivatie - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu Motivatie - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

Motivatie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 April 2010 | Verenigde Staten, Arkansas

MOTIVATIE

Ik wil heel graag naar Vietnam allereerst om de mensen daar te helpen. Het lijkt me ook een hele mooie en leerzame ervaring. Voordat ik mij aanmeldde voor deze uitdaging had ik nog nooit van de Lepra stichting gehoord. Nu heb ik er heel veel over gelezen en van geleerd. Ik vind het een heel erge, maar ook interessante ziekte, waar ik graag nog meer over wil leren.

Vietnam spreekt me ook heel erg aan. Dit komt deels doordat ik in 2008 naar Thailand ben geweest met mijn familie. Dat was een geweldige vakantie! De cultuur spreekt me heel erg aan, de mensen waren ontzettend vriendelijk en het was een hele relaxte maand dat we daar zaten.

Ik heb in 2009 mijn HAVO diploma behaald en zit dit jaar in Amerika voor een Highschool jaar. Ik doe deze maand eindexamen. Mijn engels is dus heel erg goed. Voor de rest heb ik 1.5 jaar bij de Albert Heijn achter de kassa gewerkt en hier in Amerika doe ik vrijwilligers werk voor de 'city of Sherwood' de stad waar ik woon in Amerika.

Kwaliteiten die mij kunnen helpen voor de reis naar Vietnam:
Ik wil altijd erg graag andere mensen helpen. Ik zou heel graag dokter willen worden, of anders misschien fysiotherapeut. Ik heb doorzettingsvermogen en veel initiatief, wat ik voor een groot deel leerde tijdens mijn jaar in Amerika. And last but not least ik vind het heel erg leuk om te reizen.

Ik loop al 18 jaar op deze wereld rond, en ben nooit iets te kort gekomen. Ik heb een leuke familie, dak boven me hoofd, nooit gevoeld wat honger hebben is en goede dokters voor als ik ziek wordt. Nu zou ik heel graag de kans willen krijgen om iets te doen voor de mensen die het minder goed hebben dan ik. En ik zou hier andere mensen ook mee willen inspireren.

Als je mij deze kans wil geven, steun me dan op de volgende website http://www.durfjijmee.nl/Inschrijven/supporter.php

IK DURF MEE!!!

  • 29 April 2010 - 07:17

    Eline:

    Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!!! Als je de kans krijgt....altijd doen!!! Ik ben meteen supporter geworden.
    Groetjes!!!

  • 29 April 2010 - 09:17

    Nienke:

    hee
    ik ben natuurlijk al supporter maar wanneer krijg je te horen of je mee mag of niet? en wil jij niet meer thuis komen ofzo? whaha gelijk al weer iets anders plannen :P
    maar ik vind het een leuk plan.
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 32570

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: