Thuis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anna Wouters - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Anna Wouters

Blijf op de hoogte en volg Anna

01 Maart 2014 | Nederland, Wageningen

Lieve allemaal,

Ondertussen ben ik al weer 5 uur wakker, ik heb een verschrikkelijke jetlag en het de hele tijd onwijs koud, maar ik ben wel veilig thuis aangekomen.

Afgelopen 6 maanden zijn een emotionele rollercoaster geweest, heimwee, stage die ik niet heb gehaald, reizen, plannen die niet gingen zoals gepland en afscheid nemen van mensen die onwijs veel voor me zijn gaan betekenen.

Ik heb in het afgelopen half jaar onwijs veel geleerd. Niet alleen op stage maar ook heel veel over mezelf. In Amerika had ik een gastgezin, in Australië kwam ik zonder iemand te kennen, ik denk dat ik onderschat heb hoe moeilijk het was. Maar als je je af zou vragen of, als ik de kans kreeg, ik het over zou doen, dan is mijn antwoord volmondig: "JA!!"

Australië zal altijd een grote plek in mijn hart hebben en ik weet zeker dat ik er vroeg of laat naar terug zal keren.

Ik wil iedereen onwijs bedanken die mij financieel en emotioneel hebben gesteund en ook voor de lieve berichtjes op mijn blog, email, kaartjes en appjes.

For now, I'm trying not to cry because it's over but smile because it happened.

Veel liefs,
Anna

• 01 Maart 2014 - 09:19

Jessica:

Hey chick,
    Welkom thuis. Veel succes met acclimatiseren!
    Ik had je nog een appje gestuurd, weet niet of je die hebt ontvangen?
    Liefs jessica

• 01 Maart 2014 - 20:55

Joanne:

Mooi geschreven Anna! Heb heel veel zin om je morgen weer te zien na 6 maanden!