The first step starts today - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anna Wouters - WaarBenJij.nu The first step starts today - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anna Wouters - WaarBenJij.nu

The first step starts today

Door: Anna Wouters

Blijf op de hoogte en volg Anna

26 December 2013 | Australië, Brisbane

Lieve allemaal,

Ik kan bijna niet geloven dat het moment nu eindelijk hier is. Over 3 uur stap ik in de bus naar Sydney. Daar kom ik vrijdag ochtend om half 8 aan.

Ik dacht ik schrijf nog even een kort reisverslag van mijn laatste dagen in Brisbane.

Zaterdag was ik naar dreamworld geweest waar ik mijn maag al even had laten wennen aan een attractie met een soort van freefall voor mijn skydive op zondag. Om 7.00am gingen we dan ook onderweg naar Rainbow beach. De skydive was echt het vetste wat ik ooit heb gedaan. Toen ik alle papieren had ondertekend was ik wel even zenuwachtig maar toen ik in het vliegtuig stapte ging het eigenlijk heel goed en zelfs met de sprong was ik nauwelijks zenuwachtig. Na 15 seconde freefall en 5 minuten zweven stond ik helaas al weer op de grond.
We zijn toen een nachtje in rainbow beach gebleven voordat we op maandag terug reden.

De rest van de tijd me bezig gehouden met niks doen, tas inpakken, koken en eten.
Het was een hele rare kerst, op kerstavond hadden we gluhwein, waardoor iedereen zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd had omdat het zo warm was.
Wel een hele gezellige kerst gehad, ook al het totaal niet als kerst voelde!!

Heel veel liefs uit Brisbane en ik zal aan jullie denken met nieuw jaar als ik het prachtige vuurwerk in Sydney aan het bekijken ben! :)
Xxxxx Anna

  • 26 December 2013 - 12:28

    Janny:

    Hele goeie reis verder daar down under. Ik ga hier op de tv kijken naar het vuurwerk in Syndney of ik je daar zie staan !!!En alvast een heel gezonde, gelukkige en avontuurlijke start van het nieuwe jaar daarginds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 32520

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 26 Februari 2014

Stage in Australie

10 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

highschool in the USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Lepra Stichting Vietnam

Landen bezocht: